Dziś ostatni dzień zdjęciowy spotu do pierwszej części kampanii – Łódź na weekend. W krótkim filmiku zobaczymy łodzian (prawdziwych, z krwi i kości), którzy pozdrawiają mieszkańców innych miast.
– Pisząc scenariusz i planując całą kampanię chcieliśmy osiągnąć coś, co wywoła uśmiech i wzbudzi emocje. Właśnie dlatego motywem przewodnim filmu jest gest pozdrawiania do kamery. Wydaje mi się, że kiedy widzisz kogoś, kto macha do ciebie, to automatycznie uśmiechasz się i czujesz się lepiej. Na spocie zobaczycie nie tylko fajne miejsca Łodzi, do których warto przyjechać na weekend. Przede wszystkim pojawią się w nim łodzianie, którzy tu mieszkają i tutaj chcą zostać: zwykli mieszkańcy, rozwijający pasje, uczący się od kilku i lat mieszkający od pokoleń – opowiada Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
Zobacz również
Podczas całej kampanii zostaną wyemitowane spoty weekendowe oraz pokazujące Łódź biznesową. Filmy reżyseruje łodzianin, Piotr Szczepański.

Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji