Na planie filmowym nowej kampanii Łodzi

Trwają ostatnie zdjęcia do spotu o Łodzi. Już 15 maja będzie można zobaczyć go w TVP i TVN, a bywalcy kin zobaczą materiał także przed seansami filmowymi. Scenariusz do spotów oraz całą kampanię wizerunkową Łodzi stworzyła agencja MOSQI.TO.
O autorze
1 min czytania 2014-04-30

Dziś ostatni dzień zdjęciowy spotu do pierwszej części kampanii – Łódź na weekend. W krótkim filmiku zobaczymy łodzian (prawdziwych, z krwi i kości), którzy pozdrawiają mieszkańców innych miast.

– Pisząc scenariusz i planując całą kampanię chcieliśmy osiągnąć coś, co wywoła uśmiech i wzbudzi emocje. Właśnie dlatego motywem przewodnim filmu jest gest pozdrawiania do kamery. Wydaje mi się, że kiedy widzisz kogoś, kto macha do ciebie, to automatycznie uśmiechasz się i czujesz się lepiej. Na spocie zobaczycie nie tylko fajne miejsca Łodzi, do których warto przyjechać na weekend. Przede wszystkim pojawią się w nim łodzianie, którzy tu mieszkają i tutaj chcą zostać: zwykli mieszkańcy, rozwijający pasje, uczący się od kilku i lat mieszkający od pokoleń – opowiada Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.

Podczas całej kampanii zostaną wyemitowane spoty weekendowe oraz pokazujące Łódź biznesową. Filmy reżyseruje łodzianin, Piotr Szczepański.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj