…zapewnienie twórcom wsparcia managerskiego i technicznego.
Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą liczyć nie tylko na profesjonalną opiekę managerską, ale również na wsparcie ze strony całego zespołu, który na co dzień odpowiada m.in. za opracowywanie strategii, kreację i realizację współprac oraz optymalizację i pozycjonowanie kanałów. Współpraca z siecią partnerską daje youtuberom gwarancję nieustannego rozwoju i możliwość tworzenia kampanii z polskimi i globalnymi markami.
Zobacz również
Cieszymy się, że możemy wspierać tak ambitne projekty, jak G.F. Darwin, które udowadniają, że na YouTube jest miejsce na bardzo wartościowe rozrywkowe treści. W LifeTube zależy nam przede wszystkim na tym, by reprezentować najlepszych youtuberów i wspierać ich w wszechstronnym rozwoju. Dlatego dbamy nie tylko o kanały na YouTube i profile w social media, ale przede wszystkim o ich twórców i to ich chcemy najsilniej wspierać – KOMENTUJE ANNA MIKOŁAJCZAK, SENIOR ACCOUNT MANAGER W LIFETUBE, NOWA MANAGERKA G.F. DARWIN.
Bardzo się cieszymy i mamy nadzieje na super współpracę, która zaowocuje naprawdę fajnymi, wartościowymi projektami! – KOMENTUJE MAREK HUCZ, JEDEN Z ZAŁOŻYCIELI G.F. DARWI.
Na YouTube jest miejsce na jakościowy content
Grupa Filmowa Darwin to najbardziej profesjonalny kanał rozrywkowy na polskim YouTube. Produkowane treści cechuje ogromna dbałość o szczegóły i jakość, za którą odpowiedzialna jest kilkunastoosobowa ekipa operatorów, scenarzystów oraz charakteryzatorów. Ich kanał subskrybuje niemal 550 tysięcy widzów, którzy tworzą bardzo lojalną i zaangażowaną społeczność. Nie tylko biorą czynny udział w nowych projektach twórców, ale również wspierają ich działania przez wpłaty w serwisie crowdfundingowym Patronite.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Publikowane treści wysokiej jakości w połączeniu z wierną publicznością i profesjonalnym wizerunkiem to również najbardziej pożądane cechy dla reklamodawców. Z punktu widzenia klienta istotne jest bowiem to, aby oprócz organicznego zasięgu gwarantowanego przez influencera, zawartość kanału wpisywała się w prezentowane przez markę wartości, a sam twórca potrafił być świadomym ambasadorem produktu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od pierwszego wideo do pół miliona widzów
Grupa Filmowa Darwin została powołana do życia w 2012 roku przez Marka Hucza i Jana Jurkowskiego, studentów krakowskiej PWST. Początek ich youtubowej twórczości to szesnastoodcinkowa seria “Mistrz Motyl”. Po niej przyszedł czas na “Wielkie pytania”, którym czoła stawiał Ludwik Montgomery – postać wykreowana przez Jana.
Jednak największą popularność przyniosły im Wielkie Konflikty oraz Shorty Darwina. W tych pierwszych Marek grał już m.in. Rafała-Boga, Babę Jagę i Juliusza Słowackiego, a Jan Jezusa, Sławka-Lucyfera oraz Adama Mickiewicza. Rafał i Sławek – niegdyś pracownicy C.H.A.O.S.u, z którego zrodziło się N.I.E.B.O. a w jego następstwie Piekło 2.0, są ulubieńcami tysięcy fanów, którzy ostatecznego finału ich perypetii wyczekiwali niemal 1,5 roku!