Banany zazieleniły się w 2016 na gałęzi social media marketingu, ale od tej pory nasze „drzewo” znacznie się rozrosło. Oprócz marketingu na największych platformach społecznościowych naszą specjalnością pozostają audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy. Dla klientów realizujemy również szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia, a w ostatnim roku wzmocniliśmy obszar influencer marketingu oraz performance – mówi Anna Ledwoń- Blacha, creative owner More Bananas
Podczas konferencji 25-26 maja przewidziano jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie.
Zobacz również
1. Daria Bokowy: Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa?
2. Anna Ledwoń-Blacha: Strategia w biznesie od A do Z. Dobre dobrego początki
3. Piotr Siwiec: Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
4. Wojtek Żywolt: Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
5. Kinga Edwards: Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki
6. Joanna Karcz-Czajkowska: Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
7. Jonasz Wiercioch: Jak imple…., co zrobić by strategia żyła?
8. Bartek Ziemiański: Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
9. Zuzanna Ledworowska: Analityka Influencer Marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
10. Jacek Szczepan: Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
11. Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska: Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.
Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Wszyscy goście otrzymają nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu.
Udział w konferencji to koszt 250 zł za jeden dzień i 400 zł za karnet na oba. Ekskluzywny pakiet „Banana” kosztuje 500 zł i obejmuje:
– 4 premierowe e-booki autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości,
– 30% rabatu na e-booki w sklepie More Bananas,
– 50% zniżki na kursy,
– 20% zniżki na szkolenia otwarte,
– 10% zniżki na wszystkie usługi agencji,
– rabaty od partnerów i klientów,
– dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Discordzie.
Więcej informacji na: morebananas.pl/urodziny-more-bananas.
Partnerami Konferencji są: Crash Mondays, Kubota, Newspoint, EasyPartnering, Eventy i Prezenty, DevaGroup i semKRK, Onepress, SQN, Sprawny Marketing, User, Zooksy, DIMAQ/IAB, Wydawnictwo Znak.
Patronat medialny objęli: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Marketer+, Online Marketing, Crash Mondays, IAB Polska.