fot. żabka.pl/spotify
Ulubiona stacja radiowa w pracy, autorska playlista w samochodzie, płyta idola grająca w tle podczas domowych porządków… Wielu z nas, muzyka towarzyszy nawet przez cały dzień. Doskonale wiedzą o tym przedstawiciele Żabki, którzy znaleźli sposób na zachęcanie do zakupów w sklepach sieci poprzez… bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Spotify.
Zobacz również
Pobierz apkę — zyskaj darmowe 3 miesiące
Aby otrzymać bezpłatny dostęp do rozszerzonej wersji pakietu Spotify, należy jednak spełnić kilka (prostych) warunków.
- W pierwszym kroku pobieramy aplikację Żappka, którą następnie skanujemy przy każdych zakupach.
- W ten sposób zbieramy punkty, które następnie możemy wymienić na nagrody (są wśród nich m.in. produkty ze sklepowych półek, kody do aplikacji, vouchery Spotify).
- Możemy też otrzymać dostęp do Spotify, grając w grę w Żappce. Polega ona na „opiece” nad wirtualnym bohaterem — Żabu i w ten sposób zbieraniu dodatkowych punktów.
Coś dla ciała i dla ducha
Planując zakupy w Żabce i zdobycie kodu do Spotify, warto pamiętać, że mogą z niego skorzystać jedyni nowi użytkownicy. Od jakiegoś czasu w aplikacji, poza tradycyjnymi produktami spożywczymi, zaczęły się pojawiać również inne nagrody, takie jak: voucher na przejazdy taksówką, zniżki na catering dietetyczny czy bezpłatny dostęp do portalu z e-bookami i audiobookami.
Z tradycyjnych sklepów spożywczych, zdaje się stopniowo zamieniać w punkty wielousługowe i gotowe na zaspokojenie coraz różniejszych potrzeb konsumentów, jak choćby odbiór zamówień z Żabka Cafe bez wychodzenia z samochodu dzięki Żabce Drive, czy możliwość wypożyczenia książek przy okazji wyprawy po pieczywo.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji na temat akcji promocyjnej można znaleźć na stronie sklepów Żabka. Jest tam również dokładna instrukcja dotycząca aktywacji pakietu Spotify.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Żabka Jush najlepszym rozwiązaniem e-commerce 2023
Za pierwszą dostawę dronem na polskim rynku q-commerce kapituła tegorocznej edycji konkursu Fintech Awards nagrodziła aplikację Żabka Jush tytułem „Najlepsze rozwiązanie e-commerce”.
PS2 Pierwsza Żabka Nano w sklepie sieci Leroy Merlin
Z możliwości szybkich i bezproblemowych zakupów w Żabce Nano mogą korzystać już klienci i pracownicy sklepu Decathlon, klubu fitness Zdrofit, a od teraz także GIGAmarketu Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. Wspólnym celem firm jest zwiększenie komfortu klientów podczas zakupów.