Nadaj kolorytu świątecznemu mailingowi – infografika FreshMail

Grudzień to oprócz świątecznej atmosfery czas wzmożonych akcji marketingowych. W tym okresie wysyłane są zarówno promocyjne mailingi ofertowe jak i różnego rodzaju życzenia świąteczne. FreshMail wydał infografikę z dobrymi świąteczno-mailingowymi radami.
O autorze
0 min czytania 2013-11-28

Specjaliści od e-mail marketingu radzą o czym pamiętać tworząc gwiazdkowy mailing czy newsletter i jak zabłysnąć świąteczną kreacją.

Maila dobry początek

Temat wiadomości oraz preheader, czyli tekst widoczny w niektórych skrzynkach, zaraz za tematem w ogromny sposób decydują o otwarciu maila. Tak ważny jest więc odpowiedni dobór słów. Cenną wskazówką z infografiki jest informacja o używaniu symboli.

Newsletterowe tajniki

Graficzne inspiracje, dobór koloru i królewska treść to kolejne elementy grafiki, z którymi warto się zapoznać. Ostatni rozdział “świąteczne bajery mailngowe” sugeruje, żeby puścić wodze fantazji i sprawić, aby Twój mailing został na długo zapamiętany.

Mailingi świąteczne

FreshMail infografikę stworzył korzystając ze swego 5-letniego już doświadczenia zarówno mailingowego jak i doradczego. Warto więc sprawdzić na co uwagę zwracają specjaliści i zastosować się do ich rad. Treść newsa

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing