Konsumenci mogą w prosty sposób wesprzeć organizację dodatkowych lekcji poświęconych przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu i zdrowemu korzystaniu z nowych technologii w ramach programu Mów Do Mnie – #TokTuMi realizowanego przez Fundację Mentalnie Równi. Każde nadanie paczki w aplikacji Mój DHL przyczynia się do przekazania darowizny na rzecz realizacji kolejnych lekcji w całej Polsce.
Od 10 do 16 grudnia każdy klient, który nada paczkę w aplikacji Mój DHL, otrzyma jedno wirtualne serduszko. Zebrane serduszka DHL eCommerce zamieni na realne wsparcie szkół: każde 10 serduszek to jedna dodatkowa lekcja w ramach programu „Mów Do Mnie #TokTuMi”.
Zobacz również
- 1 nadanie w aplikacji Mój DHL = 1 serduszko
- 10 serduszek = 1 lekcja profilaktyczna w szkołach
Aktywacja będzie wspierana kampanią marketingową, obejmującą najważniejsze kanały, z których korzystają klienci DHL. W aplikacji Mój DHL uruchomiony zostanie licznik serduszek, który w czasie rzeczywistym pokaże skalę zaangażowania użytkowników i liczbę wspólnie „zebranych” lekcji.
Komunikaty na temat akcji pojawią się również na automatach paczkowych DHL BOX 24/7 w całej Polsce oraz na stronie www.dhlbiznes.pl/dostarczamydobro. Działania digital obejmą kampanię w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerkami, wśród których znalazły się Julia Kuczyńska (@Maffashion_official), Maria Wolna-Pasek (@oczekujac) i Irena Mąsior (@milli0nerka).
– Startując we wrześniu z kampanią „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” wiedzieliśmy, że hejt jest ogromnym problemem społecznym, ale przekonaliśmy się na własnej skórze o tej skali, widząc, jak wiele szkół zgłasza się do programu. Przekazaliśmy środki na rzecz organizacji 1400 lekcji, w których szacunkowo ma wziąć udział 38 000 uczniów. Po 3 miesiącach kampanii okazało się, że potrzeby są o wiele większe. Dlatego chcemy wesprzeć realizację większej liczby lekcji oraz zaangażować w to naszych klientów, pokazując, że ich codzienne wybory mają realny wpływ na polepszanie jakości życia dzieci i młodzieży. Razem tego dobra możemy nadać po prostu więcej. Każda paczka to realne wsparcie kampanii, która odpowiada na obecnie najbardziej palący problem, z jakim mierzą się młodzi ludzie, czyli brak profilaktyki zdrowia psychicznego – mówi Ewa Grzech, PR Director DHL eCommerce Polska.
W marketingu zawsze wygrywa drużyna. Dlaczego Studio PLAC zmienia się w PLAC360?
Za planowanie mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MullenLowe, za kreację agencja Digital Juice. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Fresh Think z grupy Garden of Words. Regulamin akcji znajduje się na stronie www.dhlbiznes.pl/dostarczamydobro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czym jest „Mów Do Mnie #TokTuMi”?
„Mów Do Mnie #TokTuMi” to największy w Polsce, wielopoziomowy program na rzecz zdrowia psychicznego i profilaktyki uzależnień dzieci i młodzieży, prowadzony przez Fundację Mentalnie Równi. Obejmuje on nie tylko uczniów, ale także rodziców, nauczycieli i całe społeczności lokalne, tworząc spójny system wsparcia. Zajęcia dla młodzieży prowadzone są w modelu wsparcia rówieśniczego, przez odpowiednio przeszkolonych studentów psychologii, co sprawia, że język i forma przekazu są dla uczestników naturalne i zrozumiałe. Z kolei szkolenia dla dorosłych prowadzą psycholodzy dzieci i młodzieży, co pozwala lepiej wyjaśnić dorosłym specyfikę problemów młodych ludzi.
DHL eCommerce Polska włączył się w program jako partner, realizując własną odsłonę działań pod nazwą „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro”. W jej ramach spółka objęła patronatem lekcje dotyczące hejtu rówieśniczego oraz świadomego korzystania z technologii, które w tym roku szkolnym dotrą do 38 tysięcy młodych ludzi w całej Polsce. Dzięki grudniowej aktywacji możliwe będzie zorganizowanie dodatkowych zajęć i dotarcie do jeszcze większej liczby uczniów.