Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?
We wrześniu 2023 roku oficjalnie zakomunikowaliśmy naszą ulepszoną formułę paliw premium Shell V-Power. To niezwykle starannie opracowane produkty będące wynikiem pięcioletniej pracy 150-osobowego zespołu naukowców z sześciu centrów badawczo-rozwojowych Shell. Paliwa premium Shell V-Power czyszczą aż do 100% kluczowych części silnika i przywracają aż do 100% jego osiągów. Kampanię otworzyliśmy mocnym punktem startowym – zorganizowanym na błoniach PGE Narodowego wydarzeniem Shell V-Power Day. Mieliśmy przyjemność gościć na nim kilkanaście tysięcy fanów motoryzacji.
Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?
Zarówno dla Shell, jak i dla całej branży paliwowej, był to dość trudny i wymagający rok. Wynikało to głównie z zawirowań gospodarczych. Na wybory naszych klientów i na nasze działania znaczny wpływ miała m.in. inflacja. Musieliśmy być nieustannie czujni i gotowi do reagowania na trudne do przewidzenia zmiany, jednak udało nam się z powodzeniem stawić im czoła.
Zobacz również
Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w minionym roku?
Jednym z takich trendów jest z pewnością lojalizacja klienta. Coraz więcej klientów liczy na spersonalizowane nagrody oraz doświadczenia zakupowe w zamian za lojalność. Shell od dawna oferuje specjalne zniżki i limitowane oferty, np. w ramach programu Shell ClubSmart. Na początku grudnia ruszyła loteria dla naszych klubowiczów, którzy mogą wygrać do 300 zł w punktach lojalnościowych i wymienić je m.in. na paliwo. Zwycięzcy są nagradzani co godzinę, przez 7 dni w tygodniu, i potrwa to aż do 3 marca 2024 roku.
Najlepsza kampania, jaką widziałaś w tym roku?
Za niezwykle udaną uważam naszą własną i zakrojoną na szeroką skalę kampanię marketingową 360 stopni, promującą najlepsze w historii firmy paliwo premium Shell V-Power. Oparliśmy ją o kilkutygodniową reklamę w największych stacjach telewizyjnych i radiowych, komunikację na stacjach Shell, w kanałach digital oraz na przystankach autobusowych. Frekwencja na otwierającym ją wydarzeniu Shell V-Power Day była naprawdę imponująca.
Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?
Na pewno nie zwalniamy tempa. Nadal będziemy koncentrować się na odpowiadaniu na rzeczywiste potrzeby klientów. Dołożymy wszelkich starań, aby kierowcy regularnie wybierali markę Shell i będziemy zachęcać do odwiedzania naszych stacji również tych, którzy dotąd nie zdecydowali się na korzystanie z naszych produktów i usług.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing