„Rynek zmian. Marketing w transformacji” to temat konferencji Polzak Marketing, od lat kierowanej do marketingu, zakupów (procurementu) i agencji komunikacji marketingowej. To już 6 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu efektywności marketingu i jego zakupu oraz skuteczności relacji biznesowej na linii marketing-zakupy-agencje. W tym roku program konferencji adresuje najważniejsze zmiany na rynku, które wpływają na komunikację i reklamę.
Nie zabraknie wystąpień o nowych modelach reklamy i współpracy, badaniach dotyczących zmian w zachowaniu konsumentów i marek, informacji o nowych regulacjach i pogłębienia wiedzy o istotnych trendach. Program uwzględni wszystkie istotne zmiany, które zainicjowane w ostatnich dwóch latach przez szybkie i głębokie transformacje społeczne, gospodarcze, klimatyczne czy kulturowe mogą oddziaływać na markę, konsumenta, reklamę i sprzedaż. W analizach i podsumowaniach nie zabraknie aspektów praktycznych.
Zobacz również
– Konferencja Polzak Marketing to coroczne zwieńczenie wspólnych prac PSML i SAR, mających na celu ciągłe poszerzanie praktycznej wiedzy na temat szeroko rozumianych zakupów marketingowych. Osobiście jestem przekonany, że nasze działania w istotny sposób przyczyniają się do sprawniejszego działania rynku, ograniczają zjawisko asymetrii informacji, tym samym prowadząc do spadku kosztów transakcyjnych. Podczas konferencji poruszamy najistotniejsze problemy, przedstawiamy najnowsze trendy i regulacje, których znajomość jest kluczowa w kontekście podejmowania efektywnych działań – mówi Marcin Wocial, indirect procurement manager z Grupa PLAY, odpowiedzialny za program z ramienia PSML.
– Wierzymy, że podnoszenie wiedzy i kompetencji z obszaru marketingu czy współdzielenie świadomości różnych zjawisk rynkowych, służy wszystkim stronom relacji biznesowej i wspiera skuteczność działania marketingu, zakupów i agencji. Od pandemii właściwie nie ma niczego bardziej pewnego dla biznesu niż zmiana, tegoroczna konferencja jest próbą przyjrzenia się tym transformacjom, które dzieją się na naszych oczach i będę zmieniać dotychczasowe działanie marek, konsumentów. Na to potrzebujemy umieć odpowiedzieć w komunikacji i w modelach współpracy reklamodawca-agencja – dodaje Magdalena Spisak, procurement consultant, odpowiedzialna za program konferencji ze strony SAR.
Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie wydarzenia.
#PolecajkiNM cz. 29: Meaningful Brands 2024, Ziemianie Atakują 2024, Inside Seeside
Rejestracja i bilety dostępne są na tej stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zapraszamy marketing, zakupy i agencje na dużą dawkę wiedzy i inspiracji!
Organizatorzy Polzak Marketing: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)
Patroni Medialni: NowyMarketing, Rzeczpospolita, Media Marketing Polska (MMP), brief.pl, Marketing przy Kawie, Wirtualnemedia.pl, THINK TANK.
Partnerzy: IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, LiveAge, spice4space, Ministry of Creativity.