Produkcja Canal+ „KRÓL” to wyczekiwana przez filmowych fanów ekranizacja bestsellerowej powieści Szczepana Twardocha o tym samym tytule. Wciągająca fabuła i wybitna, gwiazdorska obsada to niewątpliwe atuty serialu. Ogromną rolę gra w nim również scenografia, rekwizyty i historyczne kostiumy lat 30. XX w. Podczas gdy widzowie oczekują na premierę „KRÓLA” (zaplanowana jest na listopad tego roku), nowa marka answear.LAB już dziś pokazuje efekty niezwykłej współpracy z producentami serialu.
Limitowana kolekcja answear.LAB KRÓL czerpie z estetyki serialowych kostiumów, ale także tworzy nową historię, w której bohaterką jest silna i niezależna współczesna kobieta. Bez względu na to, czy kroczy ulicą w skórzanej marynarce, czy bryluje na przyjęciu w koktajlowej sukni odsłaniającej ramiona, urzeka swoim charakterem, odwagą i osobistym urokiem. Awangarda, prostota, wygoda, modernizm, sex appeal… Tak w kilku słowach można opisać limitowaną kolekcję. Trendy z lat 30. XX w. zyskują w propozycjach marki nowy wymiar naznaczony przemianami w kulturze i społeczeństwie. Szlachetne tkaniny, jak jedwab, wełna i skóra w połączeniu z lyocelem oraz pozyskiwanym z powtórnego przetworzenia terylenem tworzą kolejny, poza fasonami, mocny punkt kolekcji. Znajdziemy w niej koszule i topy, skórzane marynarki i spódnice oraz klasyczne wełniane płaszcze. Wieczorowe i koktajlowe sukienki z efektownym drapowaniem, transparentnymi wstawkami czy frędzlami emanują uwodzicielskim wdziękiem i mrocznym romantyzmem. Całość uzupełniają stylowe akcesoria: rękawiczki, jedwabne apaszki oraz torebki. Większość z nich została uszyta w Polsce.
Zobacz również
Kolekcja jest debiutem wchodzącej na rynek marki answear.LAB, która chce być odpowiedzią na potrzeby kobiet spragnionych oryginalnych i wyjątkowych ubrań, butów i akcesoriów. Projektanci i kupcy marki przemierzają świat w poszukiwaniu inspiracji i nowych idei, a współpraca z niezależnymi projektantami i lokalnymi fabrykami obfituje w starannie wyselekcjonowane, atrakcyjne i zaskakujące propozycje.
Kolekcji answear.LAB KRÓL towarzyszy niestandardowa promocja. Czteroodcinkowy dokument „Moda na KRÓLA” produkcji CANAL+ opowiada o wszystkich etapach jej powstawania: projektowaniu, szyciu, prezentacji i czerpaniu inspiracji. Emisja planowana jest na antenach telewizyjnych stacji, w mediach partnerskich oraz na stronach answear.com.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Sesję fotograficzną autorstwa Marty Wojtal ilustrującą całość kolekcji, nieprzypadkowo zrealizowano między innymi w przedwojennym żydowskim domu modlitwy, który dziś pełni rolę klimatycznej restauracji. Część jej ujęć inspirowana była też kadrami z samego serialu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sesji wzięła również udział Lena Góra, aktorka grająca w serialu rolę Anny Ziembińskiej – jednej z kobiet Jakuba Szapiro (M. Żurawski). Zdjęcia z sesji będą też częścią unikalnego fotoalbumu ilustrującego pracę twórców przy serialu KRÓL, w specjalnym rozdziale zatytułowanym Inspiracje.
Kolekcji KRÓL poświęcona została także redakcyjna sekcja mody w kilku wydaniach „Kurjera Królewskiego” – promocyjnej gazecie inspirowanej przedwojennymi wydawnictwami lat 30.
Kolekcję można oglądać na stronie.