Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nadeszło Widmo wolności. Czas na OSHEE x Cyberpunk 2077

Art. sponsorowany

Po raz kolejny marka OSHEE i studio CD PROJEKT RED realizują wspólny projekt. Po sukcesie napojów OSHEE WIEDŹMIN na rynku debiutuje linia produktów firmowana grą Cyberpunk 2077. Napoje pojawią się w sprzedaży w okolicy premiery dodatku do gry Cyberpunk 2077: Widmo wolności.
O autorze
1 min czytania 2023-10-06

Firma OSHEE już po raz drugi łączy siły z CD PROJEKT RED, tym razem wprowadzając na rynek limitowaną serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Cyberpunk 2077. Produkty są inspirowane światem gry – zarówno wizualnie, łącząc charakterystyczne kolory Cyberpunka 2077 i Widma wolności (żółty i czerwony) z główną postacią, czyli V, jak i pod kątem intensywnych, energetycznych smaków oraz nazw, które bezpośrednio korespondują z charakterem gry. Napoje powstały we ścisłej współpracy OSHEE z CD PROJEKT RED.

– OSHEE jest postrzegana jako marka międzynarodowa, podobnie jak Cyberpunk 2077. Po kilkunastu latach fokusowania się na rynku sportowym poczuliśmy, że musimy wyjść szerzej i zacząć eksplorować nieznane nam jeszcze obszary. Rozwój współpracy z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważny, bo pozwala nam otwierać bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

– Gaming jest dziś niezaprzeczalnie integralną częścią kultury masowej, co oznacza dla nas możliwości rozbudowywania naszych franczyz o zupełnie nowe kategorie. Napoje OSHEE Cyberpunk 2077, będące kolejną odsłoną naszej współpracy z OSHEE, to dla nas potwierdzenie, że kierunek, który obraliśmy, jest właściwy. Cieszy nas, że wspólnie możemy dostarczyć radości i satysfakcji wszystkim, którzy dbają o aktywny tryb życia i czerpią przyjemność z grania – mówi Jan Rosner, VP of Business Development w CD PROJEKT RED.

Najnowsze produkty firmowane grą Cyberpunk 2077 w sprzedaży pojawią się już 5 października w sklepie internetowym OSHEESHOP.EU.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

12 października napoje Vitamin Fuel pojawią się na półkach sieci sklepów Kaufland. Kilka dni później w sprzedaży pojawią się także napoje energetyczne Vitamin Energy Boost. Wszystkie produkty dostępne będą w dystrybucji na terenie kraju, w tym w największych sieciach handlowych.

Linię Oshee x Cyberpunk 2077 tworzą następujące napoje:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • OSHEE Cyberpunk 2077 – Vitamin Fuel Truskawka-Brzoskwinia 555ml
  • OSHEE Cyberpunk 2077 – Vitamin Fuel Wiśnia-Imbir 555ml
  • OSHEE Cyberpunk 2077 – Vitamin Energy Boost o Smaku Liczi-Jaśmin 500 ml
  • OSHEE Cyberpunk 2077 – Vitamin Energy Boost o Smaku Gumy Balonowej 500 ml

Wraz z debiutem produktów w sprzedaży online ruszy także kampania reklamowa napojów OSHEE Cyberpunk 2077. W pierwszym etapie obejmie promocję w mediach digitalowych oraz akcję konkursową. Materiały kreatywne do kampanii obie firmy przygotowały wspólnie we własnym zakresie. Za obsługę mediową wszystkich działań promocyjnych OSHEE odpowiada dom mediowy Mediahub.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się