NAGO to unikalny koncept – marka odzieżowa założona zaledwie rok temu przez Julię Turewicz oraz Jaśka Stasza, która jako jedyna w Polsce produkuje swoje kolekcje w duchu zero waste. Mimo młodego stażu na rynku, marka z sukcesem sprzedaje się nie tylko w Polsce, ale również podbija rynki zagraniczne – aktualnie jest dostępna w 9 krajach w Europie.
Twórcy marki, po wielu latach pracy w branży odzieżowej w Polsce, postanowili stworzyć markę z misją – taką, która zapewni podstawową garderobę bez względu na obowiązujące trendy, oferującą ponadczasowe klasyczne kroje, produkowane w sposób ekologiczny i wspierający lokalnych polskich dostawców. Minimalistyczne projekty idealnie odzwierciedlają podejście twórców marki, którzy za swój cel obrali wpłynięcie na zmianę nawyku konsumentów podążających za aktualnymi trendami.
Zobacz również
NAGO tworzy odpowiedzialną modę, poruszając problem nadprodukcji ubrań i mówiąc o negatywnych efektach wpływu branży tekstylnej na środowisko. Dlatego w NAGO wszystko podporządkowane jest misji ochrony środowiska. Każdy etap projektowania oraz produkcji odbywa się zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, nie generując zbędnych odpadów czy zanieczyszczeń. Ubrania szyte są z najwyższej jakości, certyfikowanych włókien naturalnych. Zespół kontynuuje też poszukiwanie alternatywnych, wegańskich materiałów. Marka produkuje swoje kolekcje w Polsce, co pozwala ograniczyć transport i wspiera lokalny biznes. Kolekcje pakowane są w koperty z tektury z recyklingu, a w poszczególnych ubraniach ograniczono ilość wszywanych metek.
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, która ma na koncie liczne projekty łączące biznes z odpowiedzialnością społeczną, będzie odpowiedzialna za strategię oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami. Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony. Po stronie Big Picture za komunikację NAGO odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce