Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

NAGO wspiera Fundację Kosmos dla Dziewczynek z okazji Dnia Kobiet

Dobrze skrojone ubrania są jak druga skóra. NAGO wie, jak ważne jest, aby tę świadomość ciała budować od najmłodszych lat, dlatego z okazji Dnia Kobiet marka postanowiła przeznaczyć 10% przychodu ze sprzedaży całej kolekcji bielizny na rzecz Fundacji Kosmos dla Dziewczynek.
O autorze
1 min czytania 2021-03-05

– Jako marka odpowiedzialna dbamy nie tylko o planetę, ale też o ludzi. Problemy z jakimi zmagają się kobiety są nam szczególnie bliskie. W naszym kraju wciąż traktuje się nas jak obywateli drugiej kategorii, wmawia się nam, że nie wszystkie zajęcia są dla nas, a często wręcz decyduje się w naszym imieniu. NAGO jest tworzone przez kobiety dla kobiet, dlatego wspieranie ich na każdym etapie życia, jest dla nas naturalne – mówi Julia Turewicz, założycielka marki NAGO.

Wiele dziewczynek odczuwa presję, by być piękną. Nie „ładną”, nie „w porządku” czy „atrakcyjną”, ale właśnie „piękną”. Mając świadomość, jak ważne jest budowanie samoakceptacji od najmłodszych lat, marka NAGO postanowiła zaangażować się w przeciwdziałanie presji wyglądu, przeznaczając część przychodu z marcowej sprzedaży na rzecz Fundacji Kosmos dla Dziewczynek, której celem jest m.in. wzmacnianie dziewczynek. Również poprzez pokazywanie im, że ich ciała są mądre, niesamowicie funkcjonalne i zasługują na szacunek. W myśleniu „Kosmosu” chodzi o to, żeby dziewczynki nie zamartwiały się swoim wyglądem, nie patrzyły na siebie z pozycji oceniających obserwatorów, ale po prostu czerpały ze swojej fizyczności radość i power do działania.