Nagroda Boss Drum dla Ewy Cymer z Netizens Peppermint

Ewa Cymer, copywriterka z agencji komunikacji marketingowej Netizens Peppermint, występując w drużynie wraz z czterema specjalistami od kreacji z innych krajów, wygrała Boss Drum Award.
O autorze
1 min czytania 2012-10-08

To pierwsza edycja imprezy skierowanej do kreatywnych, którzy nie przekroczyli 30 roku życia. Konkurs rozgrywany był przy okazji 19. międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum. Reprezentantka Netizens Peppermint zwyciężyła dzięki konceptowi stworzonemu wraz z Marią Borzilovą copywriterką, Nikolaiem Perevoshchikovem art directorem (oboje z z BBDO Russia Group), Laurą Ionescu copywriterką z rumuńskiej agencji Kubis Interactive oraz Dejanem Spirkoskim copywriterem z macedońskiej agencji Publicis Skopje. Kreatywne drużyny na Boss Drum zostają ad hoc powołane ze zgłoszonych startujących specjalnie tylko do jednego konkursowego zadania wymyślonego przez jury. 

Wyzwaniem dla teamu Ewy Cymer było stworzenie w ciągu dwóch dni idei kreatywnej dla kampanii, która miała promować wprowadzenie na rynek pomagającej wrócić do formy po urazach sportowych nowej taśmy kinestetycznej Bowstring. Zespół przygotował zintegrowaną kampanię, której hasłem przewodnim było „Shut up your pain” (ucisz swój ból). Proponowana akcja obejmowała spoty telewizyjne, event, ambient, plakaty, reklamę prasową oraz mailing tradycyjny skierowany do fizjoterapeutów. 

Ewa Cymer brała także udział w konkurencji Off Drum – Piran Portorož Poster Award 2012, gdzie plakat, który przygotowała wraz z agencyjną koleżanką Aleksandrą Marchocką znalazł się wśród 15 nominowanych do nagrody prac. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj