Nagroda dla kampanii zrealizowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej

Kampania #AmongOthers, zrealizowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej zdobyła wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020 w kategorii kampania online.
O autorze
1 min czytania 2020-09-24

Wyróżniona kampania powstała na zlecenie firmy Capgemini, zatrudniającej tysiące pracowników w różnym wieku, różnej narodowości, wyznania czy orientacji seksualnej. Głównym celem kampanii AmongOthers było przekonanie pracowników, że z owej różnorodności płyną same korzyści.

Zadaniem Fabryki Komunikacji Społecznej było przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz produkcja wszystkich elementów. Przygotowano m.in. kilka filmów pokazujących rozmowy DWÓCH pozornie zupełnie różnych osób. Naprzeciwko siebie usiedli reprezentanci pokolenia X i Y, Polacy i obcokrajowcy, dzietni i bezdzietni, pracownicy IT i humaniści oraz juniorzy i team leaderzy. Uczestnicy najpierw odpowiadali na pytania wymyślone przez pracowników Capgemini, a następnie razem wykonywali zadanie, wymagające od nich ścisłej współpracy.

W ten sposób pokazano, że dzięki różnorodności wszyscy mogą się uczyć od siebie nawzajem i odkrywać swój potencjał. Choć początkowo bohaterzy filmów wydawali się bardzo różni, podczas rozmów odkrywali, jak wiele ich łączy. Pointą kampanii są słowa lektora: „W Capgemini chcemy się poznawać, rozmawiać i rozumieć. Dzięki temu stajemy się lepsi, mądrzejsi, ciekawsi. Różnorodność to nie przeszkoda – to nasza siła”.

Uzupełnieniem filmów są plakaty wywieszane w oddziałach Capgemini oraz kolorowe wlepki, rozklejane w różnych miejscach biura.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania wystartowała 12 maja 2020 roku, filmy publikowane są co tydzień na profilu CapGemini Polska na YouTubie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing