Nagrody w konkursie Innovation 2018 już wręczone!

23 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2018, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej, członka zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywnej marki 4F, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2018.
O autorze
2 min czytania 2018-04-24

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Wszystko, co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu INNOVATION. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas Gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury.

Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

  1. IDEA BANK oraz HAND MADE (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa.
  2. DRAGON ROGUE za kampanię „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.” w podkategorii Produkt.
  3. PERFOMICS oraz SPARK FOUNDRY (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy.
  4. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model Biznesowy.
  5. HAVAS MEDIA GROUP za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce.

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Content.

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design.
  2. SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii Content.
  3. SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii UX.

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:

  1. AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe.
  2. PUBLICIS MEDIA za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.
  3. GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint.

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne

  1. GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint.

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Minshare Polska, oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych i są to: Idea Bank oraz AMS.

Statuetki zaprojektowała Justyna Stoszek z Forest Forever, a Galę poprowadził Max Cegielski.

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl

Pełną listę nagrodzonych w konkursie możecie znaleźć tu >

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Publicis Media, Blue 449, Life On Mars
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Masters&Robots, ZFPR, SMB
Media: NowyMarketing, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, My Company, GoMobi.pl, PRoto.
Audytor konkursu: LSW