Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Wszystko, co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu INNOVATION. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas Gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury.
Zobacz również
Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.
Złote statuetki otrzymali:
W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- IDEA BANK oraz HAND MADE (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express – innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa.
- DRAGON ROGUE za kampanię „INNA BAJKA. Superfood na co dzień.” w podkategorii Produkt.
- PERFOMICS oraz SPARK FOUNDRY (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy.
- GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model Biznesowy.
- HAVAS MEDIA GROUP za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce.
W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Content.
W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:
- GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design.
- SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii Content.
- SAATCHI & SAATCHI IS za „War On Cancer” w podkategorii UX.
W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:
- AMS za „Dynamic Backlight – outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe.
- PUBLICIS MEDIA za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne.
- GONG za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint.
W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne
- GREY WORLDWIDE WARSZAWA za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint.
Specjalne wyróżnienia dla agencji:
Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Minshare Polska, oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych i są to: Idea Bank oraz AMS.
Statuetki zaprojektowała Justyna Stoszek z Forest Forever, a Galę poprowadził Max Cegielski.
Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2018 na: www.innovation.sar.org.pl
Pełną listę nagrodzonych w konkursie możecie znaleźć tu >
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Publicis Media, Blue 449, Life On Mars
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Masters&Robots, ZFPR, SMB
Media: NowyMarketing, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, My Company, GoMobi.pl, PRoto.
Audytor konkursu: LSW