Podczas Gali Konkursu KTR, która odbyła się 9 września br., wręczono nagrody za kreatywność. Ponad 100-osobowe jury oceniało w tym roku 1450 zgłoszeń. Wybrano te najlepsze z obszarów: Craft, Design, Communication, Technology, Entertainment, Charity, Culture oraz Long term.
Nagrodzeni w konkursie KTR 2025
- Communication of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Craft of the Year przyznano „Efekt Black” stworzony przez MOON films, Tadeusz Śliwa, Upright Music dla FoodCare.
- Entertainment of the Year otrzymała kampania „Burger Drwala koloruje zimę” stworzona przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Design of the Year otrzymało BNA dla projektu „Bogini urodzaju. Nowa twarz marki Dawtona” stworzonego dla Dawtony.
- Technology of the Year przyznano kampanii „Burger Drwala koloruje zimę” stworzonej przez DDB Warszawa dla McDonald’s Polska.
- Charity of the Year otrzymało Saatchi&Saatchi oraz MSL | Zenith | Prodigious za kampanię „Flood-made Billboards” stworzoną dla Stowarzyszenia „Psia Brać”.
- Long Term of the Year otrzymało Gong | MULLENLOWE MEDIA | Game Changer za kampanię „4 lata MIASTA ING w Roblox” dla ING Bank Śląski.
- Culture of the Year otrzymał Andrzej Dragan za projekt „Futurama 3” stworzony dla Quebonafide.
Pełna lista nagród KTR 2025 znajduje się na stronie.
Zobacz również
Agencja roku
Agencją Roku zostało DDB Warszawa.

Nagrodę Studia Projektowego Roku otrzymało Super Super.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamodawcą Roku ogłoszono McDonald’s Polska.

MOON Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku.

Platige Image zostało Studiem Posprodukcyjnym Roku.

– Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty”. Ta myśl jest szczególnie aktualna w dzisiejszych czasach, gdy niemal każdego dnia stajemy w obliczu nowego świata. Otwartość na nowości w technologii, designie, warsztacie i komunikacji, a także otwartość marek na podejmowanie istotnych społecznie tematów – co wyraźnie widać w tegorocznych pracach – świadczą o tym, że nasza branża nieustannie się rozwija, a kreatywność weszła na kolejny poziom – mówi Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, CCO Ogilvy Poland.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko