Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Najbardziej nieziemska kampania roku 2021? Kampania WE ARE SOCIETY 2021 w Sizeer

O autorze
1 min czytania 2021-04-09

Pod koniec marca marka Sizeer wystartowała z wiosenną kampanią wizerunkową stworzoną w oparciu o zaplanowaną na cały rok platformę komunikacji Sizeer: WE ARE SOCIETY 2021. Kampania w różnych wymiarach obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest marka Sizeer, i trwać będzie 7 tygodni, w okresie 25.03 – 12.05.2021.

Ze względu na miniony rok oraz wydarzenia nieoczekiwanie zmieniające świat wokół nas, rok 2021 jest zupełnie inny dla nas wszystkich.

Przygotowując komunikację, Sizeer wziął to pod uwagę – wszyscy jesteśmy częścią zmienionego świata 2021, a dla każdego ta zmiana ma inny wymiar.

WE ARE SOCIETY 2021

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trochę się pozmieniało, co? Miasta i ludzie, ulice i relacje – w 2021 wszystko jest inne. Ale w Sizeer zmiany zawsze na lepsze i tylko zgodnie z trendami. A to co się nigdy nie zmienia to najlepsza streetwear’owa oferta produktowa, od najlepszych światowych brandów.

Jeśli nieziemski streetwear jest na Twojej liście, Sizeer jest na Twojej drodze. Jesteś częścią SOCIETY 2021.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przygotuj się na najbardziej streetwear’owe lądowanie roku 2021.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo: cały świat wstrzymał oddech, oglądając spektakularne lądowanie łazika Perseverance na Marsie – po tym wydarzeniu komunikacja skupiona dookoła nieuchwytnego, ale innowacyjnego i budzącego wiele emocji kosmosu wychodzi na prowadzenie w trendach światowej komunikacji marketingowej. Sizeer dzięki tak przygotowanej kampanii idealnie wpisuje się w ten trend!

Na potrzeby kampanii przygotowany został dedykowany content w klimacie nie z tej ziemi, który wykorzystywany jest zarówno we wszystkich kanałach komunikacji marki, jak i w kampanii płatnej w social mediach.

Materiał ten jest komunikacyjną rekomendacją oferty produktowej sieci Sizeer gotowej na start nowego sezonu.