fot. Instagram
Jak tłumaczy Tomasz Zawiślak — Ania i Robert Lewandowscy dostrzegli potrzebę stworzenia firmy, która będzie zarządzała ich aktywnościami biznesowymi, tak by nie rozpraszały ich one w podstawowej działalności zawodowej.
Zobacz również
Na start, nowo powstała agencja zajmować się będzie tylko wizerunkiem Lewandowskich, a z czasem planuję współpracę innymi osobami publicznym, by doradzać im w zakresie komunikacji w mediach i w budowaniu marki i strategii komunikacyjnej.
Do Lewandowskich należy 70% udziałów agencji, pozostałe 30% – do ich wspólnika Tomasza Zawiślaka.
Stor9_ to kolejna z inwestycji jednej z najpopularniejszych polskich par. Robert Lewandowski w 2014 roku został współwłaścicielem firmy nieruchomościowej LS Investments, a także partnerem w funduszu Protos VC. Jego żona zaś rozwija swój blog osobisty Healthy plan by Ann.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W agencji pracują m.in.: Anna Zielińska, Maciej Dutkowski czy Jakub Zajdel.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co myślicie o takiej inwestycji pary?