Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za marzec 2015

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów.
O autorze
1 min czytania 2015-04-15

Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube. 

– Marcowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera premiera najnowszego smartfona z serii Galaxy – S6 oraz S6 Edge. Na drugim miejscu uplasował się niesforny miś promujący „miodzio starter” Plusha – pre-paid marki Plus. Na podium znalazła się także reklama nowej serii superbohaterów Marvel Avengeres. Kolejne miejsce zajęła reklama Malmy, która proponuje spaghetti bolognese z nieco innej perspektywy – Alfredo i Leonardo sprawdzają czy do przepisu na włoską potrawę potrzebne są pomidory. Ranking zamyka kolejna odsłona kampanii reklamowej flagowego smartfona firmy Samsung – komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard marzec 2015

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj