Ciągły pośpiech i brak czasu sprawiają, że czasem zapominamy, że na to co najlepsze warto poczekać. „Najlepsze przychodzi z czasem” – pod tym hasłem marka promuje swój legendarny produkt – ketchup Heinz, który przez swoją gęstość wolno wypływa z butelki.
Kampania prowadzona jest od maja. Działaniami w social mediach (na Facebooku i Instagramie) zajmuje się agencja contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na obsługę Heinz w tym zakresie.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Jednocześnie trwa kampania rich mediowa oraz video w serwisach VOD i na YouTube.