Najlepszy przyjaciel influencerów? Rusza kampania „Face Your vivo”

Szeroko zakrojona akcja na TikToku, znani twórcy testujący możliwości smartphone’a w spotach reklamowych, materiałach POS i OOH, a do tego specjalnie skomponowany utwór – to tylko część kampanii marki vivo promującej nowy model telefonu stworzonego z myślą o twórcach internetowych.
O autorze
1 min czytania 2021-11-19

Nowy vivo V21 jest idealny dla twórców internetowych. Ulepszony model aparatu oraz dodatkowe oświetlenie sprawdzą się przy tworzeniu zarówno wysokojakościowych materiałów wideo, jak i codziennych selfie – dlatego w nowej kampanii marka vivo, aby dotrzeć do konsumentów z wiarygodną komunikacją w ich naturalnym środowisku, postawiła przede wszystkim na influencer marketing.

Do akcji zaangażowani zostali m.in. znani tiktokerzy: Sandra Maliszewska, Kamil Szpejenkowski znany jako Dancingsfinks oraz youtuberka Zuza Borucka. Łącznie obserwowani przez prawie 3 miliony użytkowników. Oprócz działań realizowanych na kanałach twórców, ich wizerunki zostały wykorzystane w spotach reklamowych, materiałach zamieszczonych w punktach sprzedaży (POS) oraz reklamach OOH.

– Jeszcze kilka lat temu o influencerach myślano często jedynie jako dodatkowym kanale komunikacji pozwalającym dobudować organiczny zasięg w trudno dostępnych grupach docelowych. Kampania „Face Your vivo” jest dowodem na to, że innowacyjne marki rozumieją, że dzisiaj twórcy internetowi mogą być zarówno wiarygodnym „nośnikiem” kampanii, ambasadorami marki, współtwórcami rozwiązań i produktów, a nawet atrakcyjną grupą docelową – mówi Krzysztof Sarna, client partner w TalentMedia (Grupa LTTM).  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii powstał również specjalny utwór skomponowany przez Bartosza Dziedzica, kompozytora współpracującego między innymi z takimi wokalistami jak Dawid Podsiadło, autora m.in. ostatniego utworu Męskiego Grania „I ciebie też, bardzo”, bijącego rekordy odtworzeń. Kawałek został tłem spotu digital wyświetlanego w mediach społecznościowych, oraz jako podkład muzyczny, w działaniach zaangażowanych tiktokerów. Wokal do utworu nagrał Jakub Szmajkowski znany z zespołu „4Dreamers”.

Koncepcję akcji stworzyła agencja reklamowa 2012, spoty reklamowe dom produkcyjny Papaya, za dobór twórców i realizację kampanii z tiktokerami odpowiada agencja TalentMedia (grupa LTTM).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się