Mixx Awards Europe to prestiżowa europejska edycja konkursu organizowana przez IAB Europe. Międzynarodowe jury konkursu nagradza najlepsze działania w digitalu i reklamie cyfrowej w całej Europie. W tym roku zwycięzcy zostali ogłoszeni na Konferencji Interact IAB Europe 25 maja w Madrycie.
Wśród nagrodzonych znalazła się agencja Publicis Worldwide Poland i Fundacja K.I.D.S. ze złotą statuetką w kategorii Influencer Marketing.
Zobacz również
Bartek Jeglejewski, creative group head i Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Worldwide Poland oraz Anna Lubowska, przewodnicząca jury Mixx Awards Europe.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Poland dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oprócz Publicis Worldwide Poland w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.
Złoto na MIXX Awards Europe to już kolejna międzynarodowa nagroda, którą zdobył projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie”. Kampania otrzymała już brąz w Cresta – International Advertising Awards, 3 brązy z Caples Awards, nominację w The Andy’s oraz w konkursach polskich takich jak: MIXX Awards – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR – Charity of the Year, 2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie. „Najmłodszy Headhunter na świecie” jest najczęściej nagradzaną kampanią non profit w Polsce w ostatnim roku.