Najmniejsza informacja prasowa na świecie

Najmniejsza informacja prasowa na świecie
Jak przyciągnąć uwagę mediów i poinformować o dołączeniu do gry Marvel’s Contest of Champions kolejnych dwóch najmniejszych bohaterów? Twórcy aplikacji Kabam wysłali miniaturową informację prasową.
O autorze
1 min czytania 2018-09-21

W związku z dołączeniem dwóch nowych bohaterów do gry Marvel’s Contest of Champions, twórca aplikacji Kabam postanowił rozesłać do mediów oraz wybranych fanów informację prasową. Lecz nie byle jaką – najmniejszą na świecie!

Do popularnej gry, w której występują postacie z komiksów i filmów Marvela, dołączają dwaj najmniejsi superbohaterowie – Ant Man oraz Osa. By informacja na ten temat szeroko poszła w świat, Kabam postanowił stworzyć najmniejszą informację prasową na świecie, wraz z najmniejszym kubkiem do kawy oraz malutką płócienną torbą.

Za kreację odpowiada kanadyjska agencja Cossette.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Deadpool Marvela awansował na samozwańczego księcia/błazna popkultury. Wszystko dzięki kilku niezłomnym twórcom, społeczności fanów i niekonwencjonalnym działaniom. Czego marketerzy mogliby nauczyć się od Deadpoola?

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Branża gier wideo dojrzała już na tyle, że o sukcesie produktów decyduje nie tylko praca developerów, ale również marketerów, którzy prześcigają się w sposobach dotarcia do graczy. Przekonajcie się, jak wyglądają działania promocyjne towarzyszące zapowiedziom i premierom gier.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się