W związku z dołączeniem dwóch nowych bohaterów do gry Marvel’s Contest of Champions, twórca aplikacji Kabam postanowił rozesłać do mediów oraz wybranych fanów informację prasową. Lecz nie byle jaką – najmniejszą na świecie!
Do popularnej gry, w której występują postacie z komiksów i filmów Marvela, dołączają dwaj najmniejsi superbohaterowie – Ant Man oraz Osa. By informacja na ten temat szeroko poszła w świat, Kabam postanowił stworzyć najmniejszą informację prasową na świecie, wraz z najmniejszym kubkiem do kawy oraz malutką płócienną torbą.
Zobacz również
Za kreację odpowiada kanadyjska agencja Cossette.
PS
Deadpool Marvela awansował na samozwańczego księcia/błazna popkultury. Wszystko dzięki kilku niezłomnym twórcom, społeczności fanów i niekonwencjonalnym działaniom. Czego marketerzy mogliby nauczyć się od Deadpoola?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Branża gier wideo dojrzała już na tyle, że o sukcesie produktów decyduje nie tylko praca developerów, ale również marketerów, którzy prześcigają się w sposobach dotarcia do graczy. Przekonajcie się, jak wyglądają działania promocyjne towarzyszące zapowiedziom i premierom gier.