Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom

W połowie maja rozpoczęła się najnowsza kampanii reklamowa marki ŠKODA, autorstwa agencji reklamowej Opcom. Kampania przebiega pod hasłem „Najmłodsi testują nowe pokolenie ŠKODY”.
O autorze
0 min czytania 2016-05-19

Kampania obejmuje działania w telewizji, VOD, kinie, kampanię digital, radiową, outdoorową i prasową, a także materiały POS i landing page kampanii – www.nowaskoda.pl. Dodatkowo w ramach kampanii „Najmłodsi testują nowe pokolenie ŠKODY”, w całkowicie odnowionych salonach dealerskich marki odbywać się będą eventy.

Agencja Opcom odpowiada również za koncepcję kreatywną i produkcję spotu telewizyjnego kampanii:

Kampania potrwa do końca czerwca.

Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com.
Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj