Na półki trafiło właśnie ósme wydanie albumu, w którym znalazły się najbardziej wyjątkowe wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z platformą Homebook.pl. To kolejna dawka inspiracji i podpowiedzi, jak mieszkać piękniej i bardziej komfortowo. Projekty można nie tylko obejrzeć, ale i o nich posłuchać – nowy album Homebook Design powstanie również w formie audiobooka.
Album Homebook Design vol. 8 to jedyny w swoim rodzaju zbiór wyselekcjonowanych wnętrz, które w tym wydaniu łączy idea funkcjonalności. Na kartach książki znalazło się 30 projektów domów, apartamentów i mieszkań, udowadniających, że estetyka i wygoda idą ze sobą w parze.
Komfort na pierwszym planie
Punktem wyjścia dla twórców albumu stała się refleksja nad zmianami w sferze stylu życia, które przyniosła pandemia. Czas spędzany w czterech ścianach zaowocował narodzinami definicji domu, rozszerzonej o zupełnie nowe obszary, łącząc w jednym pojęciu nieskończoną liczbę ról. Wśród nich znalazły się nie tylko przestrzeń nauki i pracy zdalnej, ale również – co trudniejsze w realizacji – zamiennik ulubionej restauracji. Przesunięcie akcentu w stronę pragmatyzmu nie spowodowało jednak rezygnacji z kwestii estetycznych.
Zobacz również
– Wspólnym mianownikiem wszystkich definicji funkcjonalności pozostaje uczynienie życiowej przestrzeni jak najbardziej przyjazną codziennej egzystencji. W nowym wydaniu albumu Homebook Design przyglądamy się najpiękniejszym polskim wnętrzom właśnie z tej perspektywy. Na kartach ósmego wydania publikacji nie tylko podważamy ugruntowany konflikt pomiędzy pięknem a wygodą użytkowania, ale i udowadniamy, że tak powszechny zwrot jak „ładne, ale niepraktyczne!” odchodzi do lamusa – mówi Ewelina Saja, redaktorka naczelna albumu Homebook Design.
Funkcjonalność to nie tylko prostota
Nie tylko minimalistyczne wnętrza zasługują na to, by znaleźć się na liście najbardziej komfortowych i funkcjonalnych. Twórcy nowego Homebook Design przekonują, że bez względu na gust i preferencje, stworzenie wnętrza w pełni funkcjonalnego i opowiadającego specyficznym potrzebom jest możliwe.
– W najnowszym wydaniu albumu Homebook Design prezentujemy wnętrza zaprojektowane m.in. z myślą o rodzinach z dziećmi, osobach pracujących zdalnie i poszukujących unikatowych rozwiązań funkcjonalnych, związanych z koniecznością połączenia wielu ról pomieszczeń. We wszystkich tych przypadkach kluczowy okazał się właśnie komfort. W ten sposób chcieliśmy podkreślić inkluzywność designu, przekonując, że absolutnie każdy – bez względu na styl życia i możliwości – zasługuje na to, by mieszkać pięknie, zgodnie z własnymi potrzebami i poczuciem estetyki – kontynuuje Ewelina Saja.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wychodząc naprzeciw idei dostępności i inkluzywności designu, autorzy albumu przygotowują również jego wersję audio, dedykowaną osobom niewidomym i niedowidzącym. Publikacja będzie dostępna bezpłatnie na stronie internetowej nowego wydania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tegorocznej edycji Homebook Design patronują: Elle Decoration, Label Magazine, Czas na Wnętrze, WhiteMAD, Wp.pl, Magazif.com oraz PLN Design.
Nowy album jest dostępny w salonach Empik oraz na stronie sprzedaży homebookdesign.pl od 15 listopada.