NapoleonCat postanowił sprawdzić, które lokale gastronomiczne zyskały największe uznanie wśród użytkowników.
Facebook to dla restauracji, barów i innych lokali gastronomicznych druga po stronie internetowej, a czasem nawet jedyna witryna. Przepis na popularność w tym przypadku jest bardzo prosty i jednoskładnikowy – a mianowicie liczba fanów.
Zobacz również
Ranking uwzględnia restauracje, bary i inne lokale gastronomiczne, w których można zjeść śniadanie, lunch, obiad, przekąski itp. W zestawieniu zostały wzięte pod uwagę zarówno sieci restauracji, które mają jedną wspólną stronę, jak również strony dedykowane poszczególnym lokali gastronomicznym (nawet w ramach tej samej sieci). W rankingu nie zostały natomiast wzięte pod uwagę kawiarnie ani cukiernie. Tym lokalom poświęcone zostanie kolejne zestawienie.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]