Najważniejsze wydarzenie roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH. Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów.
O autorze
1 min czytania 2023-11-07

Gdzie: Online lub Warszawa, Centrum Kreatywności Targowa

Kiedy: 28.11.2023 godz. 10:30

WWW: https://www.datadrivendooh.pl/

Za ile: bezpłatna

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej.

Otaczający nas świat jest zdominowany przez cyfrowe innowacje – dotyczy to każdego obszaru naszego życia. Od transformacji cyfrowej nie ma odwrotu, a kwestią najważniejszą pozostaje efektywne jej wykorzystanie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gromadzimy terabajty danych, których przetwarzanie stanowi nie lada wyzwanie. To dane są sercem komunikacji opartej na digitalu – także tej jego części, która na rynku mediów wrzuciła drugi bieg. To Digital OOH – najszybciej rosnący segment całego rynku reklamy Out-of-Home. Co to oznacza w praktyce? Jak Digital OOH na naszych oczach stał się Data-Driven Digital OOH?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W tym roku chcemy bliżej przyjrzeć się widowni. Chcemy spojrzeć na nią z perspektywy różnych graczy rynku – agencji, które obsługują klientów; firm technologicznych, które budują narzędzia i badaczy rynku, którzy przybliżą zachowania widowni – i odpowiedzieć na pytanie jaka jest współczesna widownia.

Zarejestruj się i dołącz do społeczności Data-Driven DOOH:

  • posłuchaj interesujących dyskusji o digitalu i komunikacji DOOH,
  • poznaj najnowsze trendy w komunikacji DOOH,
  • zapoznaj się z tworzeniem innowacyjnych wdrożeń w Digital OOH,
  • poznaj naturę nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych,
  • wysłuchaj gwiazd światowego formatu – tak blisko Ciebie jak nigdy dotąd,
  • zdobądź 4 punkty za udział w konferencji do recertyfikacji DIMAQ (DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych) 

Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą: Mats Rönne niezależny konsultant ds. marketingu, przewodniczący Outdoor Committee Sweden z wystąpieniem  „OOH i crossmediowy pomiar widowni – szwedzkie doświadczenie” i Zuzanna Skalska z 360Inspiration – „Entropia – początek końca iluzji”.

Bądź z nami – tak jak lubisz. Online – przed ekranem swojego komputera lub stacjonarnie w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie wykorzystując dodatkowo możliwość networkingu. A wszystko całkowicie bezpłatnie.

NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji.