Jaki był według ciebie największy sukces marki Kappahl w 2023 roku?
Jednym z największych sukcesów marki Kappahl był ogromny rozwój kolekcji damskiej, jak również naszych brandów takich jak: kay/day, Minories czy Xlnt na polskim rynku. Bez wątpienia cieszy nas też ogromne zainteresowanie klientów marką Newbie.
Co stanowiło największe wyzwanie 2023 roku?
Naszym największym wyzwaniem była ekspansja marki Newbie. W 2023 roku otworzyliśmy dwa sklepy w bardzo ważnych dla nas lokalizacjach: Newbie Posnania i Newbie Arkadia. To były bardzo duże projekty odpowiadające na zapotrzebowanie zarówno klientów marki Kappahl, jak i naszej chęci ekspansji. Oba z nich zrealizowaliśmy z powodzeniem.
Zobacz również
Które trendy 2023 roku uznajesz za najciekawsze?
Utrzymujący się od dłuższego czasu trend współpracy z influencerami był dla nas z jednej strony najciekawszy, a drugiej, związany z większą ilością pracy. W Kappahl mamy duże grono content creatorów, z którymi współpracujemy, natomiast nadal staramy się docierać również do nowych odbiorców.
Na rynku wciąż pojawiają się rozmaite narzędzia wspomagające działania z zakresu influencer marketingu, niemniej jednak my traktujemy te współprace jako sposób na odzwierciedlenie założeń marki. Jest to więc działanie czysto matematyczne, przynoszące wymierne rezultaty.
Najlepsza kampania, jaką widziałaś w tym roku, to…
Świąteczna kampania Newbie, w ramach której zrealizowaliśmy przepiękny event, współpracując przy tym z krakowską agencją Creative Brand Stories. Kampanie Newbie są niezwykle magiczne i nostalgiczne, a ich gwiazdkowe odsłony za każdym razem dostarczają mnóstwa emocji!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jakie są najważniejsze plany, wyzwania i postanowienia marki Kappahl na 2024 rok?
Naszym największym wyzwaniem jest nieustanna praca pozytywnie wpływająca na rozwój Kappahl i Newbie w Polsce. Te działania są połączone z ambitnymi planami ekspansji samych sklepów, jak również wieloma działaniami omnichanelowymi i mnóstwem pracy w zakresie, wspomnianego już, influencer marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: materiał prasowe Kappahl