Marka Nałęczowianka wprowadza na rynek nowy produkt – to NAŁ+, napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów cukru i substancji słodzących, za to wzbogacone o cenne składniki mineralne. NAŁ+ dostępne jest w trzech wariantach: z dodatkiem magnezu, cynku i potasu, które to wspierają odpowiednio: aktywność, odporność oraz siłę organizmu.
Zobacz również
Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania prowadzona pod hasłem „Pragnieniu trzeba pomóc!”, przygotowana przez agencję Przestrzeń. Działania obejmują animowany 15-sekundowy spot telewizyjny, za postprodukcję którego odpowiada Chimney Pot, a także promocję w Internecie. Za szatę graficzną opakowań nowych produktów odpowiada Wyraz – studio projektowe stale współpracujące z Przestrzenią.
Kampania w stacjach telewizyjnych wystartowała 1 lipca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing