TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

NAŁ+, czyli nowość od Nałęczowianki w kampanii przygotowanej przez Przestrzeń

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+, czyli nowy produkt Nałęczowianki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Przestrzeń.
O autorze
0 min czytania 2021-07-05

Marka Nałęczowianka wprowadza na rynek nowy produkt – to NAŁ+, napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów cukru i substancji słodzących, za to wzbogacone o cenne składniki mineralne. NAŁ+ dostępne jest w trzech wariantach: z dodatkiem magnezu, cynku i potasu, które to wspierają odpowiednio: aktywność, odporność oraz siłę organizmu.

Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania prowadzona pod hasłem „Pragnieniu trzeba pomóc!”, przygotowana przez agencję Przestrzeń. Działania obejmują animowany 15-sekundowy spot telewizyjny, za postprodukcję którego odpowiada Chimney Pot, a także promocję w Internecie. Za szatę graficzną opakowań nowych produktów odpowiada Wyraz – studio projektowe stale współpracujące z Przestrzenią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania w stacjach telewizyjnych wystartowała 1 lipca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing