NAŁ+, czyli nowość od Nałęczowianki w kampanii przygotowanej przez Przestrzeń

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+, czyli nowy produkt Nałęczowianki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Przestrzeń.
O autorze
0 min czytania 2021-07-05

Marka Nałęczowianka wprowadza na rynek nowy produkt – to NAŁ+, napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów cukru i substancji słodzących, za to wzbogacone o cenne składniki mineralne. NAŁ+ dostępne jest w trzech wariantach: z dodatkiem magnezu, cynku i potasu, które to wspierają odpowiednio: aktywność, odporność oraz siłę organizmu.

Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania prowadzona pod hasłem „Pragnieniu trzeba pomóc!”, przygotowana przez agencję Przestrzeń. Działania obejmują animowany 15-sekundowy spot telewizyjny, za postprodukcję którego odpowiada Chimney Pot, a także promocję w Internecie. Za szatę graficzną opakowań nowych produktów odpowiada Wyraz – studio projektowe stale współpracujące z Przestrzenią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania w stacjach telewizyjnych wystartowała 1 lipca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing