Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Name This Oreo: stwórz własną nazwę dla ciastka w akcji łączącej technologię z kreatywnością

Name This Oreo: stwórz własną nazwę dla ciastka w akcji łączącej technologię z kreatywnością
Porusz wyobraźnię, nazwij nową kombinację Oreo i zdobądź nagrody – zachęcają twórcy kampanii Name This Oreo, w której nowoczesna technologia łączy się ze smakiem.
O autorze
1 min czytania 2025-01-16

Co wynika z połączenia nowoczesnej technologii z dobrze znanymi słodyczami? Na przykład akcja Name This Oreo (pol. Nazwij to Oreo), w której miłośnicy ciastek mogą na przykład poćwiczyć wymowę w zabawie językowej, a w zamian za udział otrzymać dostęp do promocji.

Na stronie internetowej NameThisOREO.com znajduje się zadanie polegające na odczytaniu na głos kombinacji stworzonych z sylab słowa Oreo. Zasady są proste:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • jeśli na ekranie pojawi się warstwa kremu, czytamy sylabę „-RE”,
  • a jeśli ciastko: sylabę „-O”.

Przykład: ciastko – ciastko – krem – krem – ciastko to „O-O-Re-Re-O”.

Haczyk? Na poprawne odczytanie nazw szalonych kombinacji Oreo jest ściśle określona ilość czasu!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pomysł na tę niecodzienną akcję łączącą technologię z marketingiem narodził się jako inspiracja internetowymi legendami na temat znaczenia nazwy Oreo. Wiele osób twierdzi, że pochodzi ona od fragmentów słów:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • „ciastko” (ang. cookie) –> O
  • „krem” (ang. cream) –> RE
  • „ciastko” (ang. cookie) –> O,

co wydaje się zgodne z kombinacją, jaką zastosowano w recepturze tej słodkiej przekąski.

– Zawsze szukamy nowych sposobów nawiązania kontaktu z naszymi odbiorcami, którzy znają i kochają naszego ducha „Stay Playful”. Czerpanie z kultury i pozostawanie zaangażowanym na platformach społecznościowych jest dla OREO niezbędne. Ta kampania doskonale ucieleśnia nasz etos, zapewniając doświadczenie handlowe, które jest nie tylko zabawne, ale głęboko reprezentatywne dla naszej marki – mówi Anne Martin, dyrektor marketingu shopperskiego w Mondelez.

W sieci już od dawna internauci prześcigają się w pomysłach na to, skąd może pochodzić nazwa dobrze znanych ciastek. Czy kampania Name This Oreo jeszcze mocniej poruszy ich wyobraźnię? Za realizację kampanii odpowiada agencja VML.

PS Oreo z limitowaną edycją ciastek PAC-MAN przygotowaną we współpracy z Namco