Co wynika z połączenia nowoczesnej technologii z dobrze znanymi słodyczami? Na przykład akcja Name This Oreo (pol. Nazwij to Oreo), w której miłośnicy ciastek mogą na przykład poćwiczyć wymowę w zabawie językowej, a w zamian za udział otrzymać dostęp do promocji.
Zobacz również
Na stronie internetowej NameThisOREO.com znajduje się zadanie polegające na odczytaniu na głos kombinacji stworzonych z sylab słowa Oreo. Zasady są proste:
- jeśli na ekranie pojawi się warstwa kremu, czytamy sylabę „-RE”,
- a jeśli ciastko: sylabę „-O”.
Przykład: ciastko – ciastko – krem – krem – ciastko to „O-O-Re-Re-O”.
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Haczyk? Na poprawne odczytanie nazw szalonych kombinacji Oreo jest ściśle określona ilość czasu!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomysł na tę niecodzienną akcję łączącą technologię z marketingiem narodził się jako inspiracja internetowymi legendami na temat znaczenia nazwy Oreo. Wiele osób twierdzi, że pochodzi ona od fragmentów słów:
- „ciastko” (ang. cookie) –> O
- „krem” (ang. cream) –> RE
- „ciastko” (ang. cookie) –> O,
co wydaje się zgodne z kombinacją, jaką zastosowano w recepturze tej słodkiej przekąski.
– Zawsze szukamy nowych sposobów nawiązania kontaktu z naszymi odbiorcami, którzy znają i kochają naszego ducha „Stay Playful”. Czerpanie z kultury i pozostawanie zaangażowanym na platformach społecznościowych jest dla OREO niezbędne. Ta kampania doskonale ucieleśnia nasz etos, zapewniając doświadczenie handlowe, które jest nie tylko zabawne, ale głęboko reprezentatywne dla naszej marki – mówi Anne Martin, dyrektor marketingu shopperskiego w Mondelez.
W sieci już od dawna internauci prześcigają się w pomysłach na to, skąd może pochodzić nazwa dobrze znanych ciastek. Czy kampania Name This Oreo jeszcze mocniej poruszy ich wyobraźnię? Za realizację kampanii odpowiada agencja VML.