Co wynika z połączenia nowoczesnej technologii z dobrze znanymi słodyczami? Na przykład akcja Name This Oreo (pol. Nazwij to Oreo), w której miłośnicy ciastek mogą na przykład poćwiczyć wymowę w zabawie językowej, a w zamian za udział otrzymać dostęp do promocji.
Zobacz również

Na stronie internetowej NameThisOREO.com znajduje się zadanie polegające na odczytaniu na głos kombinacji stworzonych z sylab słowa Oreo. Zasady są proste:
- jeśli na ekranie pojawi się warstwa kremu, czytamy sylabę „-RE”,
- a jeśli ciastko: sylabę „-O”.
Przykład: ciastko – ciastko – krem – krem – ciastko to „O-O-Re-Re-O”.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Haczyk? Na poprawne odczytanie nazw szalonych kombinacji Oreo jest ściśle określona ilość czasu!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomysł na tę niecodzienną akcję łączącą technologię z marketingiem narodził się jako inspiracja internetowymi legendami na temat znaczenia nazwy Oreo. Wiele osób twierdzi, że pochodzi ona od fragmentów słów:
- „ciastko” (ang. cookie) –> O
- „krem” (ang. cream) –> RE
- „ciastko” (ang. cookie) –> O,
co wydaje się zgodne z kombinacją, jaką zastosowano w recepturze tej słodkiej przekąski.
– Zawsze szukamy nowych sposobów nawiązania kontaktu z naszymi odbiorcami, którzy znają i kochają naszego ducha „Stay Playful”. Czerpanie z kultury i pozostawanie zaangażowanym na platformach społecznościowych jest dla OREO niezbędne. Ta kampania doskonale ucieleśnia nasz etos, zapewniając doświadczenie handlowe, które jest nie tylko zabawne, ale głęboko reprezentatywne dla naszej marki – mówi Anne Martin, dyrektor marketingu shopperskiego w Mondelez.
W sieci już od dawna internauci prześcigają się w pomysłach na to, skąd może pochodzić nazwa dobrze znanych ciastek. Czy kampania Name This Oreo jeszcze mocniej poruszy ich wyobraźnię? Za realizację kampanii odpowiada agencja VML.