Piwo marki Namysłów warzone jest w wyjątkowym browarze regionalnym w Namysłowie, jednym z najstarszych działających w Polsce, będącym dumą regionu i szczycącym się 700-letnią browarniczą tradycją. Piwo powstaje tu w oparciu o naturalne składniki, a proces fermentacji przebiega z wykorzystaniem tradycyjnych otwartych kadzi. Właśnie te czynniki: tradycja osadzona w konkretnym historycznym miejscu i otwartość tworzą wyjątkowy smak i niepowtarzalny charakter piwa Namysłów.
– Otwieramy sezon piwny. Namysłów, jak zwykle, kiedy tylko robi się cieplej, jeszcze bardziej otwiera się na sympatyków piwnego orzeźwienia i mamy nadzieję, że Polacy ze wszystkich regionów kraju otworzą się na Namysłów. Bo z otwartymi ludźmi jest jak z otwartymi kadziami – z nimi wszystko nabiera smaku. W tym roku we współpracy z agencją Plej przygotowaliśmy nasz pierwszy wspólny spot telewizyjny, w którym prezentujemy Namysłów i nasz browar z perspektywy podniebnej wycieczki. Samolot unoszący się na niebie stanowi metaforę swobody, jaką daje piwu wykorzystanie otwartych kadzi w procesie jego warzenia. Zaglądamy do browaru i dzielimy się namysłowską otwartością i namysłowskim piwem. Zapraszamy, bo Namysłów należy do otwartych – przekonuje Magdalena Pawlęga z marki Namysłów.
Zobacz również
Kampania telewizyjna rozpoczęła się 12 kwietnia. W kolejnych tygodniach zaplanowano także wiele aktywności w digitalu, w tym współpracę z prawie dziesiątką znanych polskich influencerów. Niektórzy pojawią się w Namysłowie, inni będą prezentować mało znane fakty o piwie. Jedno jest pewne: w tym sezonie Namysłów otwiera się na influencerów i powstaje z tego sporo ciekawego contentu.
Namysłów należy do otwartych to pierwsza wspólna kampania marki Namysłów i agencji Plej, którą wybrano w przetargu przeprowadzonym w 2020 roku. W kolejnych miesiącach planowane są dalsze aktywności marki w ramach konceptu namysłowskiej otwartości, w tym działania niestandardowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]