Napoje Miss Ti oraz kawa promowana przez Xayoo w ofercie sieci Kaufland

Sieć Kaufland nawiązała współpracę ze znanymi nazwiskami – raperami Quebonafide i FORXST oraz youtuberem Xayoo. W sprzedaży znajdują się popularna wśród młodych kawa z wysoką dawką kofeiny oraz odżywcze napoje energetyzujące w dwóch wersjach smakowych.
O autorze
1 min czytania 2022-07-07

Koreańska podróż smaków

Na miłośników egzotycznych smaków, w sklepach Kaufland w lipcu czeka nowość – napoje od polskich raperów Quebonafide i FORXST marki Miss Ti. To zainspirowane Koreą produkty, które debiutują na polskim rynku, stworzone z naturalnych składników, z krótkim, prostym i zdrowym składem, o niskiej kaloryczności.

Fani zielonej herbaty matcha mogą sięgnąć po napój „Matcha Latte”, który bazuje na mleku migdałowym i jest odpowiedni dla wegan. Wersja „Milk Tea” to połączenie wywaru z czarnej liściastej herbaty, która pobudza dzięki zawartości kofeiny oraz mleka UHT, co stanowi ciekawą, niecodzienną kombinację. Oba produkty posiadają najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje konsumenta o wartościach odżywczych produktu.

Ponadto litrowe butelki, w których sprzedawane są „Matcha Latte” oraz „Milk Tea”, zostały w całości wyprodukowane z materiałów pochodzących z recyklingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Letnie rozbudzenie

Na miłośników kaw, którzy nie wyobrażają sobie poranku bez filiżanki ulubionego napoju, w marketach Kaufland czekają produkty marki GBS. To polska firma, która jako jedna w pierwszych wypuściła na rynek kawę z pięciokrotnie większą zawartością kofeiny.W promocję marki zaangażowany jest youtuber Xayoo – doskonale znany fanom e-sportu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Linia pod nazwą Angel’s Touch Frappe posiada trzy warianty smakowe – masło orzechowe, brownie oraz kokos. Frappe to mrożony napój kawowy, robiony na bazie mleka, kawy rozpuszczalnej oraz lodu. Z produktem GBS można zatem samodzielnie w domu osiągnąć efekt frappe serwowanego przez najlepszych baristów. Te chłodne, orzeźwiające niezbędniki podczas lata dostępne są dla klientów wszystkich sklepów Kaufland.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się