W wyniku transakcji powołana została nowa spółka Napoleon sp. z o.o., której kapitalizacja osiągnęła 3 mln złotych. Pozyskane w wyniku inwestycji środki zostaną przeznaczone na dofinansowanie prac nad rozwojem platformy NapoleonCat.com oraz jej promocję w kraju i za granicą, z naciskiem na Amerykę Łacińską, w której firma posiada już pierwszych klientów.
Prezesem i CEO Napoleona został Grzegorz Berezowski piastujący dotychczas te same stanowiska w CheeseCat. Do firmy dołączyła także Katarzyna Michalewska, wcześniej pracująca w MMT Management oraz Redmobile, gdzie zajmowała się zarządzaniem strukturami sprzedaży i rozwojem biznesu. Objąwszy stanowisko Dyrektora Operacyjnego, odpowiadać będzie za bieżącą działalność operacyjną firmy oraz rozwój sprzedaży agencyjnej w kraju. W radzie nadzorczej Napoleona znaleźli się Marcin Woźniak założyciel i wieloletni dyr. zarzadzający ARBOmedia (obecnie Goldbach Audience), oraz Ivan Hernandez, międzynarodowy ekspert w obszarze komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Wzmocnieniu osobowemu uległy wszystkie działy – deweloperski, consultingowy (odpowiedzialny za wsparcie klientów) oraz analityczny.
Zobacz również
Marcin Woźniak, współwłaściciel funduszu Knowledge Hub – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się nawiązać współpracę z NapoleonCat.com. Połączenie innowacyjnego produktu oferowanego w szybko rosnącym segmencie rynku z doświadczoną kadrą zarządzającą i zdolnym zespołem entuzjastów mediów społecznościowych, przekonuje nas, iż firma jest w stanie osiągnąć znaczącą pozycję nie tylko na rynku lokalnym, ale także za granicą. Dowodzi tego fakt, iż spółka szybko osiągnęła dodatni wynik finansowy i zdobyła pierwszych klientów poza granicami Polski.
– W ciągu dwóch i pół roku naszej działalności zdobyliśmy bardzo cenną wiedzę na temat potrzeb agencji reklamowych, domów mediowych i badawczych oraz firmy, które samodzielnie realizują działania w obszarze komunikacji w serwisach społecznościowych. Przy pomocy NapoleonCat.com nasi klienci w Polsce i za granicą zarządzają ponad tysiącem fanpage’y, z których największe liczą kilkanaście milionów fanów, a zespoły je obsługujące – kilkadziesiąt osób. W odpowiedzi na zgłaszane przez nich zapotrzebowanie, rozwinęliśmy także, obok Facebooka, obsługę Twittera i YouTube. Te doświadczenia pozwalają nam stale udoskonalać oferowane przez nas rozwiązania, które przyczyniają się do wzrostu efektywności naszych klientów. Obecnie, wraz z dodatkowym, 4-osobowym zespołem architektów informacji i user experience oraz designerów, prowadzimy intensywne prace mające na celu znaczące usprawnienie naszej platformy w obszarze użyteczności i wydajności – mówi Grzegorz Berezowski, CEO Napoleona. – Wiedza i umiejętności naszego zespołu pozwalają również wspierać naszych klientów w tworzeniu dedykowanych aplikacji na serwisy społecznościowe, a także pogłębionych raportów i analiz dotyczących komunikacji w mediach społecznościowych – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]