Narcos to nie tylko serial, to przykład doskonałego wyczucia marketingu

Narcos to nie tylko serial, to przykład doskonałego wyczucia marketingu
„Narcos” od Netflixa to trzy opowieści różniące się od siebie stylem i podejściem do historii wojny z narkotykowym biznesem w Kolumbii. Z okazji premiery trzeciego sezonu serial stworzył kilka dobrych akcji reklamowych.
O autorze
1 min czytania 2017-09-14

fot. adweek.com

Najnowszym wymysłem marki była kontekstowa kampania OOH, w której agencja DonerLA umieszcza reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.

„Lata 90. tutaj? Jest 80% szans, że towar pochodził z kartelu Cali „, mówią przezroczyste naklejki umieszczone w toaletach. Obok naklejki znajduje się wizerunek zwiniętego 1 dolara i białego proszku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Podczas ostatniego, nieudanego meczu Polska-Dania, marketingowcy Netflixa postanowili wyróżnić się na tle reklamodawców i wyemitowali istną perełkę. Materiał zwraca na siebie uwagę przez pomysł skrojony na miarę serialu oraz perfekcyjnie dobrany czas emisji spotu. Zobaczcie!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowy sezon Narcos to nie tylko reklama w polskich mediach. Netflix stworzył reklamę outdoorową o nazwie „The White Countdown” w Paryżu. W Alei Łuku Elizejskiego stanęła olbrzymia klepsydra wypełniona „kokainą”, która miała odliczać dzień premiery nowego sezonu.