TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Narodowy Bank Polski zaprezentował nową identyfikację wizualną

Narodowy Bank Polski wprowadził nową wersję znaku, hasła, emblematu i odświeżoną identyfikację wizualną.
O autorze
0 min czytania 2021-07-09

Narodowy Bank Polski poinformował o dokonaniu aktualizacji logotypu, hasła, identyfikacji wizualnej i wprowadzeniu do użycia nowego emblematu banku centralnego. Ewolucja nowej identyfikacji wizualnej banku polega na zmianie kwadratu z napisem NBP na okrągłe drzwi skarbca Narodowego Banku Polskiego z takim samym napisem – użyty w logotypie krój pisma nie uległ zmianie. Zastąpiono też zieleń kolorami: granatowym i złotym. Zaktualizowane hasło NBP brzmi: „dbamy o wartość polskiego pieniądza”.

Elementy identyfikacji graficznej NBP zostały także wzbogacone o emblemat z wizerunkiem orła oraz budynkiem ze skarbcem i sztabami złota.

Logotyp występuje w następujących wariantach:

Wariant 1 – sygnet i nazwa instytucji w jednym wersie

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wariant 2 – sygnet i nazwa instytucji w dwóch wersach

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wariant 3 – sygnet i nazwa instytucji w dwóch wersach, wycentrowane w pionie

Wariant 4 – sygnet