Galaktyka jest metaforą odpowiedniej przestrzeni, która potrzebna jest Gwiazdom do osiągnięcia optymalnego układu sił i kompetencji, niezbędnego do dynamicznego wzrostu – komentuje Olga Adamkiewicz, główna pomysłodawczyni oraz CEO BNG, była Dyrektor Marketingu w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacje, wcześniej przez 9 lat związana z Procter&Gamble.
Brand New Galaxy jest otwarta na wszelkie unikatowe rozwiązania, które mają moc konwertowania tradycyjnego świata marketingu w energię typową dla inkubatorów nowych technologii. To jest styl, którego brakowało mi nie tylko na polskim rynku, ale ogólnie – na salonach agencyjnych. Cieszę się, że Olga to dostrzegła i finalnie zintegrowała nasze indywidualne plany wokół wspólnej idei – dodaje Michał Glapiński, nowy Managing Partner Pathfinder 23 – jednego z pierwszych startupów w ramach BNG.
Zobacz również
BNG to także inkubator, który z jednej strony umożliwia zainteresowanym podmiotom współdzielenie usług i narzędzi oferowanych przez poszczególne spółki, z drugiej – zapewnia przestrzeń biurową, opiekę HR-ową, finansową czy prawną. Kluczowe jest jednak platformowe podejście do prowadzonych projektów, które docelowo ma pozwolić na dowolną konfigurację narzędzi marketingowych, jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby Klientów, w których liczy się wyczucie momentu.
Obecnie w ramach BNG skupione są: Pathfinder 23 – startup aktywujący marki w obszarze E-commerce, Spacecamp – nowa agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym, Life on Mars – agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce. Toczą się też rozmowy z kolejnymi podmiotami, z czego 2 z nich mają dołączyć do Galaktyki jeszcze w tym roku.
Udziałowcem Brand New Galaxy został Magnus Wiberg – szwedzki inwestor powiązany z funduszem eEquity (www.eequity.se), który prywatnie dofinansował spółkę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najbardziej jestem dumna z faktu, że wizją stworzenia tego typu ekosystemu, udało mi się zarazić tak świetnych i utalentowanych ludzi. Jednocześnie zapraszam wszystkich, którzy chcieliby się przekonać, że nie trzeba wyjeżdżać do Kalifornii, aby pracować w stylu i dynamice charakterystycznym dla Doliny Krzemowej– podkreśla Adamkiewicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do października włącznie, do spółek w ramach BNG dołączyli m.in.: Michał Glapiński (Managing Partner Pathfinder 23 – poprzednio Managing Director S&S IS), Szymon Domżał (EVP/Managing Partner Pathfinder 23 – poprzednio EVP S&S IS), Julia Dziurbiejko (Managing Director Pathfinder 23 – poprzednio Client Service Director S&S IS), Tomasz Waligóra (Chief Strategy Officer Pathfinder 23 – poprzednio Global eCommerce Evangelist S&S IS), Marek Różycki (Client Service Director Pathfinder 23 – poprzednio Business Director S&S IS), Marek Składzień (Head of Design Pathfinder 23 – poprzednio eCommerce Art Director S&S IS), Sławomir Kroczak (Chief Technology Officer Synthrone – poprzednio Head of R&D S&S IS), Jarosław Przybyszewski (Chief Operations Officer Synthrone & Pathfider 23 – poprzednio Business Director S&S IS), Krzysztof Waligórski (Business Director Synthrone – poprzednio Digital Director S&S IS) Marek Palak (Managing Partner Spacecamp – poprzednio Chief Operations Officer S&S IS), Tomasz Morkowski (Creative Director Spacecamp – poprzednio Head of Creative Execution Team S&S IS), Jakub Duks (Senior Art Director Spacecamp – poprzednio Senior Art Director S&S IS), Błażej Soniewicki (CEO Life on Mars – poprzednio Managing Director Arc Central Europe). Obecnie w ramach Brand New Galaxy pracuję ponad 70 osób, a do końca roku dołączy kolejnych 40.