Program Pajacyk, realizowany przez Polską Akcję Humanitarną, od 15 lat pomaga w dożywianiu dzieci. Z końcem września br. we wszystkich sklepach E. Leclerc w Polsce pojawiły się wyprodukowane przez Mennicę Polską Dukaty Dobroci, które aż do 28 grudnia br. będzie można kupić w kasach E. Leclerc. Cena tej specjalnej monety to tylko 5 złotych – wystarczą już dwa dukaty, aby zapewnić ciepły posiłek jednemu dziecku.
„Następny posiłek czeka na wydanie” – pod takim hasłem jest realizowana kampania promująca najnowszą akcję Polskiej Akcji Humanitarnej, którą przygotowały agencje należące do grupy agencyjnej Focus Media Group.
Zobacz również
W czasie trwania akcji Dukaty Dobroci we wszystkich sklepach sieci E. Leclerc eksponowane będą ulotki i materiały POS informujące o możliwości wsparcia programu Pajacyk oraz emitowany będzie spot radiowy zrealizowany przez agencję marketingu zintegrowanego Focus Advantage. Natomiast należące do tej samej grupy agencyjnej spółki Comfitura przygotowała bannery internetowe na potrzeby kampanii, a Imagine Nation zapewniła część produkcji na eventy, podczas których PAH będzie promowała akcję Dukaty Dobroci.
Jest to trzecia kampania, po akcji wspierającej przegląd filmów o tematyce uchodźczej Refugee Review, realizowana przez Focus Media Group dla Polskiej Akcji Humanitarnej. Autorkami konceptu kreatywnego kampanii promującej akcję Dukaty Dobroci są Patrycja Maron oraz Paulina Gorzkowska z agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing