,,Nasz DANONE jest dla Ciebie” – wystartowała pierwsza wspólna kampania wizerunkowa grupy spółek DANONE w Polsce

Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt.
O autorze
2 min czytania 2019-09-18

DANONE tworzą przede wszystkim ludzie. Właśnie dlatego w pierwszej, wspólnej dla całej grupy spółek kampanii employer brandingowej, to właśnie pracownicy opowiadają o swoim miejscu pracy, które wyróżniają między innymi silne relacje międzyludzkie. Stąd hasło przewodnie kampanii – Nasz DANONE jest dla Ciebie, które podkreśla osobisty stosunek pracowników do firmy, ale też ich ogromną otwartość, co szczególnie cenią osoby dołączające do firmy. Nowy spot portretuje aż pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy to, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym. Od 17 września kampania jest obecna w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Różnorodność tworzy możliwości

Celem pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej było przede wszystkim zbudowanie świadomości nt. grupy spółek DANONE jako pracodawcy i zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w niezwykle zróżnicowanym środowisku biznesowym. Grupę spółek DANONE w Polsce tworzy zespół ponad 3000 osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne, na które składa się żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia). Tak szeroka skala i kompleksowość działania firmy niesie ze sobą liczne korzyści dla pracowników, którzy rozwijając swoją ścieżkę kariery mogą zdobywać bogate doświadczenie w różnych działach i spółkach. – Naszą siłą są wartości i wyzwania biznesowe, które stwarzają wyjątkowe możliwości rozwoju zawodowego dla naszych pracowników. Stawiamy na różnorodność, dlatego do DANONE zapraszamy ludzi o ciekawych doświadczeniach, osobowościach i potrzebach zawodowych. To właśnie podkreślamy w nowej kampanii – mówi Magda Dybska-Tabor, dyrektor HR dla grupy spółek DANONE w Polsce, krajach bałtyckich i krajach nordyckich.

Siła wartości

Pracownicy są nie tylko sercem firmy, ale też sercem jej nowej kampanii. To właśnie historie pięciu z nich – Ireny, Zuzy, Agnieszki, Jacka i Sebastiana – zostały zebrane w nowym spocie. Każda z tych osób opowiada o wartościach, którymi kieruje się w życiu, a także wskazuje, jak te wartości – w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem – przekładają się na codzienną pracę. Choć bohaterowie są zróżnicowani – pracują dla różnych spółek, w różnych działach, a nawet w różnych lokalizacjach, są w różnym wieku, mają różne zainteresowania i osobowości – łączy ich wyjątkowe zaangażowanie w to, co robią i poczucie odpowiedzialności.

– Niezwykła otwartość pracowników pozwoliła nam oprzeć kampanię na autentycznych historiach i osobistych wypowiedziach, dzięki czemu przedstawiamy jaki naprawdę jest DANONE i jak wyjątkowych ludzi można tu spotkać. Kampania mówi również o tym, że choć każdy z nas ma różne doświadczenia, motywacje i marzenia, to łączy nas niespotykane poczucie odpowiedzialności – zarówno za siebie, jak i za środowisko – dodaje Magda Dybska-Tabor.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsza wspólna kampania wizerunkowa grupy spółek DANONE ruszyła 17 września br. Spot z udziałem pracowników emitowany jest na YouTubei. Działania komunikacyjne prowadzone są również na oficjalnych profilach DANONE – na Facebooku (PracawGrupieDanone) i LinkedInie (Danone). O możliwościach rozwoju zawodowego w DANONE przeczytać można także na stronie www.danone.pl.

Kampania przygotowana została przez wewnętrzny zespół DANONE odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji – Uszka w barszczu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się