Serwis stworzony przez Ministerstwo Środowiska promuje ideę segregacji śmieci i informuje użytkowników internetu na temat zmian, które wejdą w życie 1 lipca br.
Działania obejmują planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i placement artykułów sponsorowanych, a także działania e-PR. K2 Media przygotuje również kontent na stronę www.naszesmeci.pl. W ramach współpracy wspomoże także działania promujące kampanię informacyjną na Facebooku. Na profilu facebook.com/MinSrodowiska użytkownikom Facebooka zostaną przybliżone informacje dotyczące „ustawy śmieciowej” oraz rozwiązań stosowanych w innych państwach.
Zobacz również
Kampania promocyjna obejmie również działania reklamowe na YouTube. Przygotowany przez Ministerstwo Środowiska spot będzie promowany w formacie pre-roll.
Agencja mediowa opowiada za przygotowanie i przeprowadzenie mailingu informacyjnego oraz kampanię display, która obejmie portale kobiece, informacyjne i horyzontalne.
W ramach umowy zostaną przeprowadzone również działania SEO. Za ich realizację odpowiada K2 Search. Agencja przeprowadzi m.in. audyt strony www.naszesmieci.pl, wdroży zmiany, jak również przeprowadzi kampanię Adwords.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Działania rozpoczęły się 7 czerwca 2013 i potrwają do 4 lipca 2013.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie jest to pierwszy projekt Grupy K2 realizowany dla Ministerstwa. W zeszłym roku agencja mediowa oraz K2 Search wspierały kampanię promującą oszczędzanie wody „Zakręć kran”, w ramach której przygotowano m.in. cieszącą się dużą popularnością aplikację Facebook.