Kapituła IX edycji konkursu – w skład której weszli: prezesi spółek, członkowie zarządu, dyrektorzy marketingu, eksperci branżowi i zwycięzcy poprzednich edycji konkursu – nagrodziła wybitnych marketerów. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wyłonienie wyróżniających się polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, osiągających ponadprzeciętne wyniki zarówno w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali 28 listopada 2019 roku na zakończenie dwudniowego Kongresu Executive Summit. Statuetki i dyplomy wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych, 2 zespołowych oraz przyznano nagrodę główną GRAND PRIX.
– Nagroda w kategorii marketing międzynarodowy dowodzi, że także w branży technicznej mogą powstać kampanie, które wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem oraz profesjonalizmem. Nagrodę tę zawdzięczamy spójnym i skutecznym kampaniom marketingowym implementowanym jednocześnie na wielu europejskich rynkach. Dziękuję wszystkim za zaufanie i dobrą współpracę. Jestem dumna, z faktu, że prawdziwie globalne strategie marketingowe mogą powstawać również w Polsce – mówi Natalia Długosz, marketing and communications manager Eastern Europe Resideo.
Zobacz również
Resideo to firma o globalnym zasięgu, o wartości 4,8 mld USD, łącznie zatrudniająca około 14,5 tys. pracowników. Firma jest wiodącym światowym dostawcą rozwiązań w zakresie komfortu i bezpieczeństwa, głównie w środowiskach mieszkalnych oraz dystrybutorem urządzeń niskonapięciowych i zabezpieczających. Asortyment produktów obejmuje armaturę grzewczą i wodną, produkty do sterowania ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją, a także kompletną automatykę domową.
Natalia Długosz od ponad 10 lat odpowiada za strategię i komunikację w koncernach międzynarodowych, wprowadzając produkty na rynek, prowadząc kampanie edukacyjne zwiększające sprzedaż, rozpoznawalność marek, a także zdobywające międzynarodowe nagrody. Obecnie, od października 2018, odpowiada za marketing globalnej marki Resideo na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Poprzednio, od lutego 2013, pełniła funkcję managera ds. marketingu i komunikacji dla krajów Europy Środkowo-Wschodniej w koncernie Honeywell. Wcześniej, od listopada 2009, odpowiadała za działania marketingowe na rynku polskim dla marki Devi w firmie Danfoss. Współpracowała również z wydawnictwem Agora w charakterze redaktora. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od badań rynku i firmy SMG/KRC Millward Brown.
Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz podyplomowych studiów: zarządzania marką w Szkole Głównej Handlowej, business english w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i psychologii biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing