Janiszewska pracuje w branży od 2010 roku. Wcześniej przez czetry lata była współorganizatorem międzynarodowego festiwalu kulturalnego Brave Festival – Przeciw wypędzeniom z kultury, odbywającego się we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku. Przygodę z marketingiem rozpoczęła w agencji PR Publicon. A swoje kompetencje w obszarze komunikacji ugruntowała w Highlite PR. W tym czasie pracowała między innymi dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Listen For Syria – projektu Polskiej Akcji Humanitarej czy ruchu społecznego Matki na Działalności Gospodarczej.
W Mind Progress Group, jako account manager, odpowiada za kierowanie dedykowanym zespołem projektowym oraz koordynację prac dla MJM Group S.A., właściciela sześciu marek oferujących smaki kuchni włoskiej, tureckiej i amerykańskiej: Broaster Chicken, Benvenuti in Italia, Choice, Efez, Road American Restaurant i Yogo by Choice.
Zobacz również
Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. W skład firmy wchodzi ponad 40 specjalistów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.