Natalia Kaczmarek w globalnej kampanii New Balance „We Got Now”

O autorze
2 min czytania 2022-08-17

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym co robią, i robią to, co kochają najbardziej. W najnowszej odsłonie kampanii pojawiają się globalni ambasadorzy marki: Kawhi Leonard, IU, Raheem Sterling, Bukayo Saka i Jack Harlow. Do wyjątkowego grona dołączyła też Natalia Kaczmarek. Polska biegaczka i mistrzyni olimpijska jest bohaterką działań prowadzonych w ramach kampanii w Monachium podczas trwających tam Mistrzostw Europy w lekkoatletyce. 

Celem globalnej kampanii „We Got Now” marki New Balance jest inspirowanie młodego pokolenia do odważnego działania „teraz”. Bohaterami kolejnych odsłon są ludzie, którzy realizując marzenia działali na własnych zasadach i mają ogromny wpływ na świat współczesnego sportu i kultury. 

W najnowszej kampanii, realizowanej m.in. w czasie odbywających się właśnie w Monachium Mistrzostw Europy w lekkoatletyce, pojawia Natalia Kaczmarek. Ambasadorka marki New Balance od 2017 roku, mistrzyni Polski w biegu na 400 metrów, Mistrzyni olimpijska z Tokio w sztafecie mieszanej 4×400 metrów i srebrna medalistka tych samych Igrzysk Olimpijskich w kobiecej sztafecie 4x400m, ustanowiła w ubiegłym tygodniu swój życiowy rekord w biegu na 400 metrów. Z czasem 49,86 sekundy jest dopiero drugą w historii zawodniczką z Polski, której udało się przełamać magiczną barierę 50 sekund!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Miałam wiele przełomowych momentów, ale każdy z nich zaczynał tak naprawdę nowy etap – mówi polska lekkoatletka i dodaje – Nie myślę o tym, gdzie są granice moich możliwości, albo o tym by ustanowić rekord. Przede wszystkim staram się cieszyć tym, co robię. To jest dla mnie najważniejsze na tym etapie kariery sportowej. 

– Natalia swoimi wynikami trwale zapisała się w historii polskiego sportu. Poprawiając w tym roku swoje życiowe rekordy na hali i stadionie, pokazuje, że jest skoncentrowana na tym, co dzieje się teraz i co ma przed sobą. To podejście, w którym sukcesy i niepowodzenia zostawiamy za sobą i skupiamy się na „teraz” jest uosobieniem filozofii We Got Now. Natalia inspiruje nas do działania i robienia tego, co kochamy, najlepiej jak potrafimy. – komentuje Iga Bielawski, Marketing Director CEE New Balance. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W kampanii We Got Now zaangażowani są globalni ambasadorzy marki tacy jak: holenderska biegaczka Femke Bol, dwukrotny mistrz NBA Kawhi Leonard, południowokoreańska piosenkarka IU, angielscy piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz nominowany do nagrody Grammy Jack Harlow. Kampania “We Got Now” prowadzona będzie za pośrednictwem mediów i kanałów własnych marki przez cały 2022 rok.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.nbsklep.pl/wgn