Ruszyła kampania Cinema City promująca premierę filmu”“Uncharted” w kinach tej sieci. „Uncharted” to film przygodowy dystrybucji Sony Pictures na bazie znanej serii gier. Głównym bohaterem zarówno w grach, jak i w filmie jest Nathan Drake, poszukiwacz skarbów mający smykałkę w złodziejskim fachu. W polskiej wersji językowej gry w postać Nathana wcielał się Jarosław Boberek, który użyczył głosu postaci. I właśnie na współpracy między Cinema City i Jarosławem Boberkiem opiera się pomysł całej kampanii.
Główne wideo pokazuje kręconą z perspektywy pierwszej osoby sytuację ucieczki przed zagrożeniem (rodem z „Uncharted”). Bohater finalnie trafia do Cinema City, gdzie znajduje schronienie i postanawia wybrać się na seans. Całą akcję komentuje głos Nathana Drake’a z gry – czyli Jarosław Boberek. Finalnie nasz bohater rozsiada się wygodnie w sali IMAX, szykując się na seans filmu „Uncharted” i komentując
Zobacz również
„no dobra Nathan, teraz możesz odpocząć – a ja obejrzę nowego Drake’a na wielkim ekranie IMAX”. Tym samym Nathan z gry „przekazuje pałeczkę” Nathanowi z filmu (gdzie główną rolę gra Tom Holland).
Celem kampanii jest pokazanie Cinema City jako miejsca dla tych, którzy chcą nie tylko oglądać, ale też doświadczać kina. Tylko w Cinema City można obejrzeć „Uncharted” w formacie IMAX (największe ekrany w Polsce), ScreenX (akcja na 3 ekranach jednocześnie) oraz 4DX (poczuj akcję wszystkimi zmysłami).
Kampania obejmuje social media i digital. Film wyreżyserował Wojciech Ciszkiewicz. Za big idea kampanii, postprodukcję filmu oraz realizację assetów do digitalu odpowiada Feeders Agency.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing