„Miesiąc z wielkimi kotami” to doroczna inicjatywa National Geographic Wild, która ma na celu budowanie świadomości na temat wielkich kotów – pięknych drapieżników, spośród których coraz więcej znajduje się na liście zagrożonych gatunków. National Geographic Wild zwraca także uwagę na los kotów żyjących bliżej nas – w polskich schroniskach. Dlatego wraz z Karmimy Psiaki (należącą do Fundacji Sarigato) kanał wystartował z akcją zbiórki karmy #2TonyNaBezdomneOgony. Dołączyć do niej można wchodząc na stronę www.karmimypsiaki.pl/2tonynabezdomneogony, gdzie wystarczy wybrać bezdomnego kota i kupić mu karmę specjalnie dostosowaną do jego potrzeb.
To nie pierwsza inicjatywa wspierająca koty, w którą angażuje się National Geographic Wild. W poprzednich latach wspólnie z fundacją WWF kanał organizował akcję #PiątkaDlaRysia, która miała na celu ratowanie rodzimego zagrożonego gatunku dzikiego kota – rysia nizinnego.
Zobacz również
„Miesiąc z wielkimi kotami” wspierany jest kampanią reklamową. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreację i działania marketingowe przygotował dział marketingu FOX Networks Group Poland. Kampania trwa do końca lutego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce