TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

National Geographic Wild wspiera koty w schroniskach w ramach akcji #2TonyNaBezdomneOgony

Luty br. na kanale National Geographic Wild rozpoczął się nie tylko od zmiany nazwy i logo. Na antenę powrócił wyczekiwany przez widzów „Miesiąc z wielkimi kotami”. Dodatkowo, jak co roku, marka prowadzi działania wspierające koty w offline – tym razem w formie akcji #2TonyNaBezdomneOgony.
O autorze
1 min czytania 2019-02-20

„Miesiąc z wielkimi kotami” to doroczna inicjatywa National Geographic Wild, która ma na celu budowanie świadomości na temat wielkich kotów – pięknych drapieżników, spośród których coraz więcej znajduje się na liście zagrożonych gatunków. National Geographic Wild zwraca także uwagę na los kotów żyjących bliżej nas – w polskich schroniskach. Dlatego wraz z Karmimy Psiaki (należącą do Fundacji Sarigato) kanał wystartował z akcją zbiórki karmy #2TonyNaBezdomneOgony. Dołączyć do niej można wchodząc na stronę www.karmimypsiaki.pl/2tonynabezdomneogony, gdzie wystarczy wybrać bezdomnego kota i kupić mu karmę specjalnie dostosowaną do jego potrzeb.

To nie pierwsza inicjatywa wspierająca koty, w którą angażuje się National Geographic Wild. W poprzednich latach wspólnie z fundacją WWF kanał organizował akcję #PiątkaDlaRysia, która miała na celu ratowanie rodzimego zagrożonego gatunku dzikiego kota – rysia nizinnego.

„Miesiąc z wielkimi kotami” wspierany jest kampanią reklamową. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Kreację i działania marketingowe przygotował dział marketingu FOX Networks Group Poland. Kampania trwa do końca lutego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj