Kampania pod hasłem „Nie szukamy Pracowników” skupia się na znalezieniu zdolnych innowatorów z branży IT oraz partnerów, chętnych do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży.
W lutym Nationale-Nederlanden otrzymało prestiżowy tytuł Top Employers 2017, który jest przyznawany organizacjom spełniającym najwyższe standardy polityki personalnej. Na podstawie analiz w ramach certyfikacji, a także badań ankietowych i fokusowych wewnątrz firmy, określone zostały unikalne wartości pracodawcy. Zostaną one wykorzystane w najnowszej kampanii marki pracodawcy Nationale-Nederlanden pt. „Nie szukamy Pracowników”.
Zobacz również
Kampania, która trwać będzie do końca bieżącego roku ma na celu wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy oraz wsparcie działań rekrutacyjnych. Jej ambasadorami zostały osoby zatrudnione w Nationale-Nederlanden, które wyróżniają się nieszablonowym i perspektywicznym myśleniem oraz wprowadzają kreatywne i niestandardowe pomysły w życie.
– Nationale-Nederlanden, jako firma z bogatym doświadczeniem i długą historią, oferuje stabilną pracę w dużej organizacji z zespołem, który chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Jednocześnie, stawia na kreatywność i przedsiębiorczość, nie boi się wyzwań, i ciągle chce się rozwijać. Właśnie dlatego hasło naszej najnowszej kampanii brzmi „Nie szukamy Pracowników”. Szukamy innowatorów i partnerów – mówi Aleksandra Stasiak, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy w Nationale-Nederlanden.
W pierwszej odsłonie kampania skierowana jest do osób zainteresowanych pracą w sieci sprzedaży oraz w pionie IT w biurze centralnym w Warszawie. Działania medialne obejmują głównie Warszawę, Poznań, Lublin, Wrocław, Łódź i Gdańsk. Do potencjalnych kandydatów firma będzie docierać za pośrednictwem reklamy zewnętrznej, mediów społecznościowych i portali branżowych. Nationale-Nederlanden będzie również obecne na targach pracy oraz jako partner projektów studenckich.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Za kreację kampanii odpowiada agencja WALK Creative. Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nationale-Nederlanden jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.