Nationale-Nederlanden wybrało agencję Clear Communication Group do współpracy w przetargu (jego szczegółów firmy nie ujawniają). Umowę podpisano na rok. To kontynuacja dotychczasowej, trwającej od 2017 roku współpracy.
– Bardzo cieszymy się, że nadal będziemy pracować z Nationale-Nederlanden. Ostatnie cztery lata pozwoliły nam dobrze się poznać i wspólnie zrealizować wiele interesujących projektów. Nasz zespół bardzo silnie identyfikuje się z marką klienta, a dzięki partnerskiej, bliskiej współpracy czujemy się częścią wspólnej drużyny. To duża wartość, którą cenimy. Przed nami kolejne działania wzmacniające wizerunek marki na rynku, a także nowe wyzwania komunikacyjne – mówi Anna Nalewajk, partner zarządzająca w Clear Communication Group.
Zobacz również
Firma Clear Communication Group odpowiada za wsparcie w prowadzeniu biura prasowego, PR korporacyjny i produktowy, doradztwo w zakresie strategii komunikacji marki, a także projekty specjalne, jak koncepcje badań i raportów osadzonych w ważnych i ciekawych społecznie kontekstach.
Ze strony agencji dla Nationale-Nederlanden pracować będzie 3-osobowy zespół, na czele którego stoi Martyna Sikorska, menedżer. Wspomagać ją będą Klaudia Rombalska oraz Elżbieta Bardovska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]