W poprzednim odcinku Adriana Marczewska odwiedziła Jakuszyce – polską stolicę narciarstwa biegowego. Teraz przyszedł czas na Srebrną Górę – największą górską twierdzę w Europie. Obiekt został wybudowany przez króla Fryderyka Wielkiego, który w tamtych czasach uchodził za kulinarnego wizjonera, pisząc tym samym wyjątkową historię tego miejsca. Jego przysmaki posłużyły za inspirację do stworzenia naturalnych śniadań w najnowszym odcinku.
Zobacz również
Wiemy, że król wprowadził legendarne już dla tego miejsca warzywa, jak ziemniaki, brukiew czy fasolkę. Ta ostatnia stała się doskonałą bazą do przygotowania pożywnego śniadania, świetnie uzupełniając się z pomidorami oraz z parówkami z linii Tarczyński Naturalnie – wyjaśnia Adriana Marczewska.
Nie bez powodu osią tegorocznej kampanii są kulinarne smaki Dolnego Śląska. To tutaj od ponad 30 lat swoją działalność prowadzi Tarczyński. Marka zgodnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu – Tarczyński Lepiej – aktywnie angażuje się m.in. we wsparcie lokalnych społeczności czy promocję unikatowego obszaru Doliny Baryczy, realizując założenia obszaru RAZEM strategii CSR.
Szefowa kuchni w swoich przepisach wykorzystała również lokalne produkty: sery, karmelizowane grzyby czy wypiekany na miejscu chleb. Łączenie lokalnych przysmaków z produktami bez konserwantów z linii Tarczyński Naturalnie to doskonała okazja do tego, aby nie tylko spotkać się z miejscową społecznością, ale też poznać historię twierdzy i regionu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing