Naturalny sposób na orzeźwienie – spróbuj! – gólnopolska kampania Razowego Kwasu Chlebowego

W połowie września ruszyła kampania reklamowa Razowego Kwasu Chlebowego. Ich celem jest przekonanie konsumentów, aby sięgnęli po butelkę i wyrobili sobie własną opinię na temat tego napoju gazowanego.
O autorze
1 min czytania 2013-09-20

Kampania telewizyjna w TVP 1, TVP2, Polsat i w TVN oraz w kanałach tematycznych potrwa do 17 listopada i przewiduje product placement i sponsoring programów: Rodzinka.pl i Kuchenne Rewolucje. We wrześniu i w październiku produkt będzie można zobaczyć w Dzień Dobry TVN.

W ramach działań ATL we wrześniu i w październiku reklama produktu, a także advertoriale i sesje rodzinne, pojawią się w prasie skierowanej do kobiet, magazynach handlowych oraz w internecie. Wszystkie przekazy reklamowe zbudowane są wokół smaku produktu. Ich celem jest przekonanie konsumentów, którzy do tej pory nie poznali smaku kwasu chlebowego i mierzą się z różnymi opiniami czy wyobrażeniami na jego temat, aby sięgnęli po butelkę i wyrobili sobie własną opinię na temat jedynego na rynku naturalnego napoju gazowanego.

– W ramach działań wspierających, przeprowadziliśmy na Wybrzeżu akcję samplingową, zachęcając konsumentów do spróbowania Razowego Kwasu Chlebowego. W ciągu 30 dni rozdaliśmy blisko 100 tys. butelek i 60 tys. kubków z napojem. – mówi Anna Glina, Brand Manager marki.

Działaniom towarzyszyć będzie także kampania w miejscach sprzedaży zachęcająca Klientów sklepów do spróbowania produktu. Wsparciem są także reklamy wielkoformatowe w atrakcyjnych lokalizacjach na terenie całej Polski a także ekspozycja produktu i materiały POS zarówno w handlu tradycyjnym, nowoczesnym jak i w gastronomii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot przygotowała Agencja Brain. Planowanie i zakup mediów zlecono domowi mediowemu MediaCom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing