Kampania telewizyjna w TVP 1, TVP2, Polsat i w TVN oraz w kanałach tematycznych potrwa do 17 listopada i przewiduje product placement i sponsoring programów: Rodzinka.pl i Kuchenne Rewolucje. We wrześniu i w październiku produkt będzie można zobaczyć w Dzień Dobry TVN.
W ramach działań ATL we wrześniu i w październiku reklama produktu, a także advertoriale i sesje rodzinne, pojawią się w prasie skierowanej do kobiet, magazynach handlowych oraz w internecie. Wszystkie przekazy reklamowe zbudowane są wokół smaku produktu. Ich celem jest przekonanie konsumentów, którzy do tej pory nie poznali smaku kwasu chlebowego i mierzą się z różnymi opiniami czy wyobrażeniami na jego temat, aby sięgnęli po butelkę i wyrobili sobie własną opinię na temat jedynego na rynku naturalnego napoju gazowanego.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– W ramach działań wspierających, przeprowadziliśmy na Wybrzeżu akcję samplingową, zachęcając konsumentów do spróbowania Razowego Kwasu Chlebowego. W ciągu 30 dni rozdaliśmy blisko 100 tys. butelek i 60 tys. kubków z napojem. – mówi Anna Glina, Brand Manager marki.
Działaniom towarzyszyć będzie także kampania w miejscach sprzedaży zachęcająca Klientów sklepów do spróbowania produktu. Wsparciem są także reklamy wielkoformatowe w atrakcyjnych lokalizacjach na terenie całej Polski a także ekspozycja produktu i materiały POS zarówno w handlu tradycyjnym, nowoczesnym jak i w gastronomii.
Spot przygotowała Agencja Brain. Planowanie i zakup mediów zlecono domowi mediowemu MediaCom.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing