Nawet Kot z psem się dogada – rusza kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska

W kolejnych odcinkach reklamowego mini-serialu, z udziałem Tomasza Kota i Szymona Piotra Warszawskiego, operator promuje ofertę JUMP! Family, w której 5 GB Internetu i nielimitowane rozmowy i SMS-y dostępne są już od 30 zł.
O autorze
1 min czytania 2015-04-23

Nabiera tempa akcja reklamowa T-Mobile, której fabuła wykorzystuje motyw zwykłej czteroosobowej rodziny i nieco niezwykłego psa – przy okazji najlepszego przyjaciela Pana domu. Celem tej odsłony kampanii jest promocja nowych ofert JUMP! Family, z jasnym wskazaniem benefitów ofertowych dla rodzin wynikających ze skorzystania z najnowszej propozycji taryfowej T-Mobile.

W ruszającej 22-go kwietnia drugiej odsłonie kampanii zobaczyć będzie można dwa kolejne spoty reklamowe: trzydziesto- i piętnastosekundowy, tym razem osadzone w domowej scenerii. Spot 30” prezentuje Jump family jako doskonałe rozwiązanie dla dzieci, które mogą rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez limitu, a rodzice nie muszą już pamiętać o doładowywaniu kont prepaid. Nowe epizody pojawią się nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, gdzie swoją premierę będą miały specjalnie przygotowane na potrzeby tego medium kreacje. Przedpremierowo prezentujemy poniżej zarówno oba spoty telewizyjne, jak i formy internetowe:


Internet:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Kampania, której celem jest sprzedaż oferty w segmencie rodzin, znacząco wpłynęła na strategię którą przyjęta została w zakresie doboru mediów. Dużą wagę w komunikowaniu nowej linii kreatywnej T-Mobile ma kontent wideo, podkreślający serialowość formatu. Ruchomy, udźwiękowiony obraz to od blisko 100 lat wciąż najskuteczniejszy środek perswazji. Dlatego też w strategii mediowej bazującej na mediach POE (paid, owned earned) szczególny akcent położony został na emisje spotów reklamowych w systemie multiscreen z uwzględnieniem telewizji, wideo online, digital signage. Kanały te zapewniają obecność przekazu na większości ekranów, z którymi odbiorcy mają do czynienia w ciągu doby. Obok wideo kampanię uzupełnią klasyki gatunku; radio, prasa, outdoor, oraz szereg kanałów własnych operatora w tym punkty sprzedaży. Tak dobrany media mix jak i intensywność działań w poszczególnych kanałach sprawiają, że aktualna kampania reklamowa będzie jedną z najsilniejszych od czasów kampanii rebrandingowej T-Mobile Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreację przygotowała agencja DDB, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się