Neon Shake Advertising rozpoczął współpracę z Decathlon Polska

Dla jednej z największych sieci salonów sportowych agencja przygotowała kampanię promującą akcję „Obniżamy ceny na stałe”. Odpowiada również za wsparcie marki w obszarze social media, produkcję materiałów wideo i animacji.
O autorze
0 min czytania 2017-11-13

Współpraca z Decathlon Polska to dla nas okazja do wykorzystania naszych kompetencji z zakresu digital i content marketingu, które posiadamy pracując na co dzień dla marek z branży retail i centów handlowych – mówi Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny i współwłaściciel Neon Shake. – Aktywność dla tego klienta daje nam olbrzymią satysfakcję, gdyż sami jesteśmy wielkimi entuzjastami sportu.

Współpraca jest efektem działań new business. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków i zasad współpracy.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z silnymi kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Western Union, Getin Bank, Getin Leasing, Work Service, Hellena, Apsys czy Bricomarché.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj